AnonymBruker Skrevet 6. mai 2013 Skrevet 6. mai 2013 Er det slik, at når man først har fått støpt på negler (gjerne med dekor), så kan man bli avhengig av å ha lange, fine negler? Ei som jeg kjenner, klager over at hun ikke har råd til å betale regningene sine, men å støpe på nye negler har hun råd til, hver eneste måned... Anonymous poster hash: 09887...3bd 0 Siter
Lillemus Skrevet 7. mai 2013 Skrevet 7. mai 2013 Er det slik, at når man først har fått støpt på negler (gjerne med dekor), så kan man bli avhengig av å ha lange, fine negler? Ei som jeg kjenner, klager over at hun ikke har råd til å betale regningene sine, men å støpe på nye negler har hun råd til, hver eneste måned... Anonymous poster hash: 09887...3bd Hvis en av mine venner gjentatte ganger hadde klaget over dårlig råd, men prioritert falske negler hver mnd så hadde jeg nok etter en stund ikke klart å holde kjeft. 0 Siter
laban Skrevet 7. mai 2013 Skrevet 7. mai 2013 Er det slik, at når man først har fått støpt på negler (gjerne med dekor), så kan man bli avhengig av å ha lange, fine negler? Ja, det er en egen ICD-diagnose 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.