IsteSitron Skrevet 7. mai 2013 Skrevet 7. mai 2013 Hei! I går forsøkte jeg å ta en 25 mg nozinan tablett til kveldsmedisinene. Sovnet ca etter en time og våknet igjen ca 5 timer senere. Tok en 25 mg til og sovnet og sov resten av natten. Jeg må innrømme at nozinanen tar angsten og roer ned tankekjøret og paranoia. Foreløpig har det ikke full effekt. Jeg fikk nozinan av en lege som ikke kjenner meg, men som mente jeg trengte den. Jeg kan ta 25 mg inntil 3 ganger daglig i tillegg til min faste medisin seroquel 100 mg. Men siden denne nye medisinen funket så bra på meg, er det da mulig å ta den fast? Ringte fastlegen for å spørre og fikk time den 13 juni, men det er over en måned til, så derfor spør jeg deg siden du har greie på psykiatriske medisiner. Hvor mye trenger jeg i såfall i tillegg til min faste medisin? Kan jeg ta 25 mg morgen og 50 mg kveld? Mvh 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 7. mai 2013 Skrevet 7. mai 2013 Ja, du kan ta 25 mg morgen og 50 mg kveld i tillegg til Seroquel. Jeg tror det hadde vært enda bedre med 100 + 100 + 300 Seroquel. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.