Gå til innhold

Tannbleking


natta

Anbefalte innlegg

Bestemte meg for å bleke tennene da datteren min sa jeg hadde gule tenner, pluss at jeg selvfølgelig også ser det selv. Leste masse på nettet, dro derfor til tannlegen min for å være helt sikker på at dette var trygt. Tok avtrykk, fikk blekeskinner og blekemiddel pluss instruksjoner. Problemet er at jeg nå har tatt de 7 behandlingene tannlegen har sagt jeg skal ta, men ser ingen forskjell. Det fulgte med bruksanvisning fra produsenten der det står at jeg bør ha dobbelt så mange behanlinger enn det tannlegen har anbefalt. Så spørsmålet mitt er; hvem skal jeg stole på? Tannlegen? Produsenten? Jeg har hittil valgt å stole på tannlegen, men tennene mine har ikke blitt hvitere. Noen som har samme erfaring? Setter stor pris på svar/råd her. På forhånd tusen takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tannlegen min sa to ganger om dagen i fjorten dager og det funket på meg. Men det kan være forskjell på styrken på blekemiddelet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...