Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Har ingen å prate med nå da det er fredag ettermiddag og behandler er borte. Saken er den at jeg føler meg så kvalm. Skjelven. Vondt i magen. Føler jeg er inni ei boble. Sliter med alt. Orker ikke rydde, orker ingenting. kroppen er helt matt og alt er tungt. Og jeg finner ikke glede i NOE. Skam, skyld, tristhet, og håpløshet.

Vet ikke hvorfor jeg klager om det her heller. Ser ikke at noe kan hjelpe. Men er veldig fortvila. Ingen medisiner har hjulpet meg. Ingen innleggelse, ingen terapi. Føler meg fortvila og ikke hørt. Vet ikke hvordan dette skal ende..

stjernestøv
Skrevet

Jeg har og hatt dager som dette men det svinger litt, kanskje du bare må tenke at det blir bedre igjen?

Tungt når det står på :mellow:

Men hvis du har det lenge sånn håper jeg du får medisiner som kan hjelpe....

AnonymBruker
Skrevet

Hei

Har ingen å prate med nå da det er fredag ettermiddag og behandler er borte. Saken er den at jeg føler meg så kvalm. Skjelven. Vondt i magen. Føler jeg er inni ei boble. Sliter med alt. Orker ikke rydde, orker ingenting. kroppen er helt matt og alt er tungt. Og jeg finner ikke glede i NOE. Skam, skyld, tristhet, og håpløshet.

Vet ikke hvorfor jeg klager om det her heller. Ser ikke at noe kan hjelpe. Men er veldig fortvila. Ingen medisiner har hjulpet meg. Ingen innleggelse, ingen terapi. Føler meg fortvila og ikke hørt. Vet ikke hvordan dette skal ende..

Kan du ringe til en hjelpetelefon og få snakket litt med noen?

Evt har de i den kommunen som du bor i, et tilbud om å ha kontakt med noen i kommunen som du kan ringe til ved behov?

Jeg håper at du får snakket med noen som kan hjelpe deg

Klem, og lykke til!

Anonymous poster hash: e6342...792

Skrevet

Hei

Kan du prøve å akseptere at slik er det _akkurat_ nå. Du er inne i et intensivt behandlingsopplegg, mange følelser aktivieres og målet nå bør være å holde ut følelsene enten de er gode eller dårlige.

Hva mener du med at du ikek blir hørt? Hva er det du mener ikke blir oppfattet?

Skrevet

Hei

Hei! Jeg kjenner deg ikke så godt, men jeg har hatt mange slike kvelder selv. Ikke i kveld, heldigvis:-)

Har du fått spist noe? Er det noe du kan gjøre i kveld slik at du får en pause, for eksempel se en film eller noe på tv.

Er det noen du har litt bedre kontakt med enn andre i behandlingsapparatet, eller noe som har fungert bedre enn andre terapier, medisiner eller innleggelser?

Skrevet

Jeg har og hatt dager som dette men det svinger litt, kanskje du bare må tenke at det blir bedre igjen?

Tungt når det står på :mellow:

Men hvis du har det lenge sånn håper jeg du får medisiner som kan hjelpe....

Jeg har lagt i hele dag. Er fullstendig utmattet. Klarer knapt komme meg på do...håper det går over..

Skrevet

Kan du ringe til en hjelpetelefon og få snakket litt med noen?

Evt har de i den kommunen som du bor i, et tilbud om å ha kontakt med noen i kommunen som du kan ringe til ved behov?

Jeg håper at du får snakket med noen som kan hjelpe deg

Klem, og lykke til!

Her er psykiatriteam men de er ikke på jobb nå. Klarer å holde ut tror jeg, så det får jeg gjøre til mandag.

Skrevet

Kan du prøve å akseptere at slik er det _akkurat_ nå. Du er inne i et intensivt behandlingsopplegg, mange følelser aktivieres og målet nå bør være å holde ut følelsene enten de er gode eller dårlige.

Jeg prøver å holde ut psykisk, det er mer kroppen som streiker..den vil liksom ikke fungere..Kanskje en reaksjon på et eller annet, vet ikke..

Kan egentlig ikke si at jeg ikke blir hørt..jeg er heldig med apparatet rundt meg.

Skrevet

Hei! Jeg kjenner deg ikke så godt, men jeg har hatt mange slike kvelder selv. Ikke i kveld, heldigvis:-)

Har du fått spist noe? Er det noe du kan gjøre i kveld slik at du får en pause, for eksempel se en film eller noe på tv.

Er det noen du har litt bedre kontakt med enn andre i behandlingsapparatet, eller noe som har fungert bedre enn andre terapier, medisiner eller innleggelser?

Takk for spørsmålene...skal prøve å bruke tåkehodet mitt og tenke på det :-)

AnonymBruker
Skrevet

Fint at du tar kontakt med psykiatriteam på mandag.

Jeg håper at det går bedre med deg snart.

Klem :)

Skrevet (endret)

Fint at du tar kontakt med psykiatriteam på mandag.

Jeg håper at det går bedre med deg snart.

Jeg tar kontakt med behandler på mandag. Takk for det, håper jeg og.

Klem :)

Endret av Missimo
Skrevet

Håper det går bedre, men er kjempeparanoid på sambo. Er helt skjelven. Sliter voldsomt med mistenksomhet nå. Har gått fra å være kjempetung til altfor oppgira. Og tankene som var mørke og seige i sted, går nå kjempefort rundt i hodet mitt. Må bare komme meg gjennom helga.

Skrevet

Håper det går bedre, men er kjempeparanoid på sambo. Er helt skjelven. Sliter voldsomt med mistenksomhet nå. Har gått fra å være kjempetung til altfor oppgira. Og tankene som var mørke og seige i sted, går nå kjempefort rundt i hodet mitt. Må bare komme meg gjennom helga.

På hvilken måte er du paranoid på samboeren din? Har han sagt noe som gir deg grunnlag for å tenke som du gjør?

Skrevet

På hvilken måte er du paranoid på samboeren din? Har han sagt noe som gir deg grunnlag for å tenke som du gjør?

Hei,

Nei han har egentlig ikke det. Dessverre blir jeg sånn når jeg er dårlig :-(

Går veldig opp og ned. Men tror nok jeg skal klare meg til mandag.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...