Gå til innhold

Kasusrapport. Zyprexa kurerer el-allergi

Anbefalte innlegg

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Jeg kan nå bringe optimisme tilbake til personer med el-allergi.

Etter behandling med Zyprexa har to av våre pasienter blitt kvitt sin el-allergi.

Fortsetter under...

Skrevet

Etter behandling med Zyprexa har to av våre pasienter blitt kvitt sin el-allergi.

Mener du at el-allergi er en slags vrangforestilling? Bare nysgjerrig på fenomenet.

Skrevet

Mener du at el-allergi er en slags vrangforestilling? Bare nysgjerrig på fenomenet.

Jeg vet ikke hva det er . Jeg har kun observert virkningen.

Skrevet

Det har til dags dato ikke vært noen som kan merke om en mobiltelefon er av eller på pga radiobølger.

Ja, noen folk lider åpenbart, men ikke pga radiobølger.

Nicklusheletida
Skrevet

Jeg vet ikke hva det er . Jeg har kun observert virkningen.

LOL

Annonse

Nicklusheletida
Skrevet

LOL

Det var kanskje litt dårlig gjort å le.

AnonymBruker
Skrevet

"Led" de kun av el-allergi, eller inngikk det i andre diagnoser og vrangforestillinger?

Anonymous poster hash: 7ef4b...b44
Skrevet

Siden de kom til oss, hadde de også komorbide psykiske lidelser.

AnonymBruker
Skrevet

Når du sier "komorbid lidelse" høres det ut som el-allergi er definert som egen diagnose?

Skrevet

Når du sier "komorbid lidelse" høres det ut som el-allergi er definert som egen diagnose?

Det er vel bare i Sverige at de har klart å lure seg til en diagnose.

AnonymBruker
Skrevet

Og når kommer kasusrapportene dine om Zyprexa som behandling for galvanisk tannstrøm, amalgamforgiftning, kronisk bekkeløsning, fibromyalgi, ME og borreliose?

Skrevet

Og når kommer kasusrapportene dine om Zyprexa som behandling for galvanisk tannstrøm, amalgamforgiftning, kronisk bekkeløsning, fibromyalgi, ME og borreliose?

Det måtte jo vært kjempebra for de det gjaldt, hvis Zyprexa hadde effekt på det også.

Annonse

Skrevet

De kommer etter at de evt skulle dukke opp. Jeg skal si fra om det skjer. Det er viktig med positive nyheter og optimisme :-)

Av en eller annen grunn er det ingen som plages med galvanisk tannstrøm, amalgamforgiftning eller candidasyndrom lenger. Jeg vet ikke om dette skjedde etter at Zyprexa kom på markedet. Interessant at du satte meg på tanken :-)

AnonymBruker
Skrevet

Det er vel bare i Sverige at de har klart å lure seg til en diagnose.

Tja, folk med el-allergi blir uføretrygdet over en lav sko i Norge også. Kan man ikke fungere i rom / soner med lysrør / telefon / elektrisitet / TV / data osv, må man melde seg ut av samfunnet og flytte inn i den selverklærte i skogen.

Anonymous poster hash: af8fe...090

Skrevet

Tja, folk med el-allergi blir uføretrygdet over en lav sko i Norge også. Kan man ikke fungere i rom / soner med lysrør / telefon / elektrisitet / TV / data osv, må man melde seg ut av samfunnet og flytte inn i den selverklærte i skogen.

Jeg har lært en ting, og det er å være forsiktig med hva jeg mener og sier.  Plutselig så kan du være i den situasjonen selv.  

Det er bare de som lever med el-allergi som vet hvordan det er å leve med det, så tenk litt etter før du dømmer dem.

Skrevet

Men seriøst, finnes el-allergi? Trodde dere bare tullet jeg...

Skrevet

Men seriøst, finnes el-allergi? Trodde dere bare tullet jeg...

Ja, det finnes, som alt annet  :) Og for all del - det er alvorlig nok.

Skrevet

Ok :)

Skrevet

Det er mulig, men det er altså ikke en eneste en av dem som kan detektere noen elektriske artikler.

De lider sikkert, og om det er angst eller hva vet jeg ikke, men det er ikke pga elektriske felt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...