Sør Skrevet 12. mai 2013 Skrevet 12. mai 2013 Hvis han bor her, så er "hjem" her og ikke i "Afrika", selv om han har mørk hud. 0 Siter
sur kjerring Skrevet 12. mai 2013 Skrevet 12. mai 2013 Har han?? Hvordan er det mulig? Hvor jobber han? Anonymous poster hash: 93a42...c63 Alt er mulig i det norske helsevesen. Det var ikke lenge siden det var en historie om en polsk(?) tannlege med forfalskede papirer som hadde rasert tennene til en menge pasienter i div offentlige tannklinkikker. Hun fikk sparken, men hun jobber fortsattt som tannlege i Norge. 0 Siter
sur kjerring Skrevet 12. mai 2013 Skrevet 12. mai 2013 Hvis han bor her, så er "hjem" her og ikke i "Afrika", selv om han har mørk hud. Og du må begynne å lalle om negere med en gang. 0 Siter
tonie Skrevet 12. mai 2013 Skrevet 12. mai 2013 Hvis han bor her, så er "hjem" her og ikke i "Afrika", selv om han har mørk hud. Hvem? Nå datt jeg ut her. Var det et svar til meg? Jeg regner folk som bor og jobber her i landet som nordmenn i denne sammenhengen, uansett hudfarge. 0 Siter
Sør Skrevet 12. mai 2013 Skrevet 12. mai 2013 Alt er mulig i det norske helsevesen. I motsetning til andre helsevesen? 0 Siter
Sør Skrevet 12. mai 2013 Skrevet 12. mai 2013 Og du må begynne å lalle om negere med en gang. Foreslår du leser det du selv skrev. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.