Gå til innhold

Bivirkninger?

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

Føler meg rar i hodet og sliten, er småkvalm og litt svimmel. Kan det være fordi jeg har økt ap?

Da angrer jeg litt :mellow:

Vil det gå over?

Er ikke flink til å holde ut bivirkninger hvis det er det. Skal ha besøk i dag og trenger å være i form, alt føles uvirkelig på en måte. Men klarer vel å sitte å smile uansett, er bare redd jeg blir enda mer sliten :huh:

Kan jo ta vival og håpe det hjelper :)

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg forstår du må være i form, men du økte vel ap nettopp fordi du skulle være i form, selv om det tar litt tid. Det er jo viktigere enn bare denne dagen.

Du kan jo bare si til de du besøker at du ikke er helt i form, og at du ikke vet hvorfor, men at du håper du ikke blir forkjølet. Så forventer de ikke så mye av deg.

:)

stjernestøv
Skrevet

Får vel finne meg i at det tar tid ja, takk sør :)

Besøket vet at jeg tar medisiner men ikke hvorfor, sa jeg hadde nettopp økt og var litt sliten og at de ikke kunne være så lenge. Det var ok, så håper de blir toppen en time.

Føler at jeg svever på en måte, trodde ikke ap skulle fremkalle slikt :mellow:

Skrevet (endret)

Føler meg rar i hodet og sliten, er småkvalm og litt svimmel. Kan det være fordi jeg har økt ap?

Da angrer jeg litt :mellow:

Vil det gå over?

Er ikke flink til å holde ut bivirkninger hvis det er det. Skal ha besøk i dag og trenger å være i form, alt føles uvirkelig på en måte. Men klarer vel å sitte å smile uansett, er bare redd jeg blir enda mer sliten :huh:

Kan jo ta vival og håpe det hjelper :)

Det kan være bivirkninger, men det kan like gjerne være et resultat av at du har hatt det strevsomt i flere dager på rad. Jeg tror mest på det siste og at du ikke har rukket å få noe særlig effekt av medisinøkningen foreløpig.

Dumt at du er i dårlig form når du skal ha besøk, men du får gjøre det beste ut av situasjonen og kanskje er det lurt å si fra til de som kommer at du er ekstra sliten eller i dårlig form i dag.

Endret av frosken
stjernestøv
Skrevet

Takk :)

Er lenge siden jeg har følt meg så svevende, trodde ikke ap skulle gi slike resultater. Får se det an, kan jo hende det er som du skriver og, at det er ettervirkning av dagene som har vært.

Har sagt at jeg er sliten i dag pga medisiner, håper de ikke blir så lenge. Har mest lyst å legge meg men kan ikke det heller, får holde ut.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...