Sør Skrevet 12. mai 2013 Skrevet 12. mai 2013 Hun kjente meg ikke fra før, traff henne i forbindelse med min samboer...hans slekt. Har virkelig tro på henne og vet hun kan sine saker, ingen kan rokke ved det Jeg tror noen har evner for det, jeg tror jeg tror jeg tror Det du skriver er slik folk i sekter "tror", og ikke fakta. Du har bestemt deg for å tro, og ingen faktaopplysning skal endre det. Det er en meget dårlig strategi - helt uavhengig av om det handler om klarsynthet eller noe annet. Det er dårlig fordi du fortsetter uten å korrigere deg selv når bedre informasjon kommer.
Marie Mel Skrevet 12. mai 2013 Skrevet 12. mai 2013 Stjernestøv Jeg tror noen har evner for det, jeg tror jeg tror jeg tror :) Det er helt i orden for meg :)
Sør Skrevet 12. mai 2013 Skrevet 12. mai 2013 Blitt hjernevasket? Kjære deg, det er da du (og ikke jeg) som skriver at du "tror", og ikke lytter til fakta. Det er det som er hjernevasking. At folk kan leke klarsynte er da ingen overraskelse - det krever litt menneskekunnskap, noen faste fraser, og gode evner til å observere/gjette. Og en overbevisende mine.
stjernestøv Skrevet 12. mai 2013 Skrevet 12. mai 2013 Det du skriver er slik folk i sekter "tror", og ikke fakta. Du har bestemt deg for å tro, og ingen faktaopplysning skal endre det. Det er en meget dårlig strategi - helt uavhengig av om det handler om klarsynthet eller noe annet. Det er dårlig fordi du fortsetter uten å korrigere deg selv når bedre informasjon kommer. Og den bedre informasjonen er det du som kommer med? Ingen kan rokke meg sør
stjernestøv Skrevet 12. mai 2013 Skrevet 12. mai 2013 Stjernestøv Jeg tror noen har evner for det, jeg tror jeg tror jeg tror :) Det er helt i orden for meg :) Takk takk
stjernestøv Skrevet 12. mai 2013 Skrevet 12. mai 2013 Kjære deg, det er da du (og ikke jeg) som skriver at du "tror", og ikke lytter til fakta. Det er det som er hjernevasking. At folk kan leke klarsynte er da ingen overraskelse - det krever litt menneskekunnskap, noen faste fraser, og gode evner til å observere/gjette. Og en overbevisende mine. Ok, tro hva du vil, tro på fakta Jeg er en desillusjonert person og i love it
GodHatesUsAll Skrevet 12. mai 2013 Skrevet 12. mai 2013 Tro på klarsynte, snåsamenn, spøkelser og nisser som går på vannet, er nok et fenomen som fort oppstår når ønsket om at det skal være noe mer blir sterkere enn ens rasjonelle tanker.
Bookworm Skrevet 12. mai 2013 Skrevet 12. mai 2013 Ingen "normale" folk kan vel fortelle ting om min oppvekst jeg selv hadde glemt? Unnskyld meg - du snakker om å gi ris til egen bak. Du mener altså at "beviset" ditt er at noen har fortalt deg ting du selv har glemt? GLEMT og dermed ikke kan si sikkert faktisk er realiteten?!
Sør Skrevet 12. mai 2013 Skrevet 12. mai 2013 Ok, tro hva du vil, tro på fakta Jeg er en desillusjonert person og i love it Man "tror" ikke på fakta. Fakta er viten. Ikke rart du er disillusjonert når du tror på slikt, stjernestøv. Du vil bli lurt igjen og igjen og igjen etterhvert som du oppdager at alle er slik som kvinnen som ts linker til.
stjernestøv Skrevet 12. mai 2013 Skrevet 12. mai 2013 Unnskyld meg - du snakker om å gi ris til egen bak. Du mener altså at "beviset" ditt er at noen har fortalt deg ting du selv har glemt? GLEMT og dermed ikke kan si sikkert faktisk er realiteten?! Min mor bekreftet at det stemte.
stjernestøv Skrevet 12. mai 2013 Skrevet 12. mai 2013 Man "tror" ikke på fakta. Fakta er viten. Ikke rart du er disillusjonert når du tror på slikt, stjernestøv. Du vil bli lurt igjen og igjen og igjen etterhvert som du oppdager at alle er slik som kvinnen som ts linker til. Alle er ikke som Sylvia nei Vitenskap er ikke 100 % det heller, men men....
Sør Skrevet 12. mai 2013 Skrevet 12. mai 2013 Min mor bekreftet at det stemte. I mellom der er det flere retrofitting-prosesser, mange års tilpasning av hva man husker og mange andre feilkilder.
Sør Skrevet 12. mai 2013 Skrevet 12. mai 2013 Alle er ikke som Sylvia nei Vitenskap er ikke 100 % det heller, men men.... "Klarsynthet" eksisterer ikke mer eller mindre avhengig av om vitenskapen er 100%. Og jo, ettersom INGEN av dem kan bestå en nøytral uavhengig test, så kan man trygt si at det ikke er noen grunn til å tro på noen av dem. Dermot er mange av dem ekstremt dyktige til å få ikke-skeptiske mennesker til å tro at de er "klarsynte".
stjernestøv Skrevet 12. mai 2013 Skrevet 12. mai 2013 "Klarsynthet" eksisterer ikke mer eller mindre avhengig av om vitenskapen er 100%. Og jo, ettersom INGEN av dem kan bestå en nøytral uavhengig test, så kan man trygt si at det ikke er noen grunn til å tro på noen av dem. Dermot er mange av dem ekstremt dyktige til å få ikke-skeptiske mennesker til å tro at de er "klarsynte". Og noen skeptikere blir overbevist, bare se på Long Island medium. Der har mange blitt overbevist om at hun har kontakt med deres avdøde kjære.
Anbefalte innlegg