Gå til innhold

Nettdating - noe så deprimerende :P

Anbefalte innlegg

Jaja, prøver meg på litt nettdating, men begynner å mistenke at det kun er menn med bomull mellom øra som driver med denslags? :P

Kveldens action:

Case 1:

"Hei:) Du er deilig - kan jeg få spise deg?"

Case 2:

"Han: Hei:)

Jeg: Hei:) Hvor kommer du fra da?

Han: Ålesund

Jeg: Ok:) Har du barn?

Han: Ja:)

Jeg: Ok:) Hva søker du her inne da?

Han: Ei dame:)

Jeg: Javel....Hva jobber du med da?

Han: Litt forskjellig:)"

Case 3:

"Hei:) Du ser ut som en adelsdame"

Case 4:

"Kan du fortelle meg veien til..... hjertet ditt!"

Case 5:

"Hei søta hvis det er å være miss jeg tror anerkjennelsen bør går til deg for du virkelig fortjener det. am (navn) ved navn beklager å invadere ditt privatliv du kan si denne fyren så morsomt, men jeg sier ikke at dette fra mitt hjerte cos jeg elsker deg profil og er klar til å gi en prøve om vi kan få til å være venner, og også se hvor dette tar oss to.if du føler vite mer om meg eller interesse å få vite mer om hverandre vennligst send meg på ........................... ................ (mailadrsse) nytt på nettsiden dating.hope å høre fra deg. kan du la noen ta deg ut fordi du fortjener å være omsorg for."

Case 6:

"Hvis det lukter brent her, så er det bare hjertet mitt som brenner av å se på deg!"

Hyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyl!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/392137-nettdating-noe-s%C3%A5-deprimerende-p/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 75
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Togli

27

• AnonymBruker

13

• Maglor

7

• mrxx

3

Mest aktive i denne tråden

AnonymBruker

Jaja, prøver meg på litt nettdating, men begynner å mistenke at det kun er menn med bomull mellom øra som driver med denslags? :P

Kveldens action:

Case 1:

"Hei:) Du er deilig - kan jeg få spise deg?"

Case 2:

"Han: Hei:)

Jeg: Hei:) Hvor kommer du fra da?

Han: Ålesund

Jeg: Ok:) Har du barn?

Han: Ja:)

Jeg: Ok:) Hva søker du her inne da?

Han: Ei dame:)

Jeg: Javel....Hva jobber du med da?

Han: Litt forskjellig:)"

Case 3:

"Hei:) Du ser ut som en adelsdame"

Case 4:

"Kan du fortelle meg veien til..... hjertet ditt!"

Case 5:

"Hei søta hvis det er å være miss jeg tror anerkjennelsen bør går til deg for du virkelig fortjener det. am (navn) ved navn beklager å invadere ditt privatliv du kan si denne fyren så morsomt, men jeg sier ikke at dette fra mitt hjerte cos jeg elsker deg profil og er klar til å gi en prøve om vi kan få til å være venner, og også se hvor dette tar oss to.if du føler vite mer om meg eller interesse å få vite mer om hverandre vennligst send meg på ........................... ................ (mailadrsse) nytt på nettsiden dating.hope å høre fra deg. kan du la noen ta deg ut fordi du fortjener å være omsorg for."

Case 6:

"Hvis det lukter brent her, så er det bare hjertet mitt som brenner av å se på deg!"

Klem til deg

Håper at du møter noen som fortjener deg.

Kan det være andre datingsider som har mer seriøse deltagere, som du kan prøve?

Jeg ønsker deg lykke til videre

Anonymous poster hash: 5eb01...b4d

Klem til deg

Håper at du møter noen som fortjener deg.

Kan det være andre datingsider som har mer seriøse deltagere, som du kan prøve?

Jeg ønsker deg lykke til videre

Takk:) Ingen fare - jeg er meget lite desperat ;) Hadde jeg funnet en nettdatingside for menn med utdannelse ut over videregående skole, ikke-røyker, glad i naturen og glad i barn, så hadde jeg laga meg en profil der :P

AnonymBruker

Er det forresten single, kjekke menn i passende alder for deg på DOL?

Her blir man jo litt kjent etterhvert ved å diskutere saker. Det er flere reale karer som skriver innlegg på DOL, men de er kanskje opptatt?

Er det forresten single, kjekke menn i passende alder for deg på DOL?

Her blir man jo litt kjent etterhvert ved å diskutere saker. Det er flere reale karer som skriver innlegg på DOL, men de er kanskje opptatt?

Tja, ikke så mange mannfolk her inne tror jeg :P Ikke vet jeg hvordan de ser ut og ikke vet de hvordan jeg ser ut - så da blir det tross alt litt vanskelig :P

AnonymBruker

Takk:) Ingen fare - jeg er meget lite desperat ;) Hadde jeg funnet en nettdatingside for menn med utdannelse ut over videregående skole, ikke-røyker, glad i naturen og glad i barn, så hadde jeg laga meg en profil der :P

Bra :)

Noen datingsider har funksjon der man fyller ut hva som er viktig for en at partneren er, og da er det lettere å finne en match. Lurer på om det er sukker.no som har denne funksjonen.

Ellers kan du kanskje finne din sporty mann gjennom singel-turer?

Flere reisebyrå arrangerer singel-turer

Annonse

Noen datingsider har funksjon der man fyller ut hva som er viktig for en at partneren er, og da er det lettere å finne en match. Lurer på om det er sukker.no som har denne funksjonen.

Det er ikke vanskelig å finne en mann, men jeg har endel krav jeg mener er viktig ;) Jeg tar det som det kommer, og vil ikke ha en mann bare for å ha en mann.. Det må kjennes riktig :)

AnonymBruker

Tja, ikke så mange mannfolk her inne tror jeg :P Ikke vet jeg hvordan de ser ut og ikke vet de hvordan jeg ser ut - så da blir det tross alt litt vanskelig :P

Det er nok kanskje ikke så mange.

Man kan jo utveksle e-postadresser gjennom personlig melding, om man ønsker det.

Gjest Ladytron

Hadde jeg funnet en nettdatingside for menn med utdannelse ut over videregående skole, ikke-røyker, glad i naturen og glad i barn, så hadde jeg laga meg en profil der :P

Har du prøvd elitepartner.no? B) Pleier å fnise litt når jeg ser reklame for den :P

AnonymBruker

Driver du med nettdating nå? Og jeg som nesten var overbevist om at du hadde noe på gang med "Nord og ned"...

Har forresten en sterk følelse av at case nr 1. og case nr 6., er en og samme person. Tror du det kan være Sør?

Anonymous poster hash: b8e48...061

Anonymous poster hash: b8e48...061
GodHatesUsAll

Skjønner ikke hva du klager over. 6 case, og ikke en eneste en av dem ser ut til å ha sendt deg et bilde av en ereksjon. Så vidt jeg hører er det knapt mulig for en kvinne å nettdate eller dele ut sitt telefonnummer uten å få oversendt erigerte peniser

Men det er kanskje derfor adelskvinnen klager. :)

Annonse

Nå venter jeg bare på en full innboks her :P

Litt kresen er du jo, for sånn heelt fritt for flørting har det jonikke vært her inne :-)

Forslag om å treffes over en kaffekopp hos konditor Valaker på Moa f.eks ;-)

Men nå må jeg stikke. Skal i konfirmasjon, i en kirke ikke langt unna deg :-)

AnonymBruker

Rettelse:

Det er elitepartner.no som har denne funksjonen der man fyller inn mange opplysninger om hvordan man vil at partneren skal være både i forhold til væremåte, utdanning, inntekt og annet. Elitepartner plukker ut de kandidatene som de mener er den beste matchen på grunnlag av hva dere har skrevet, og gir dere beskjed om det.

Hahaha, fikk meg en god latter av case'ne dine! :)

Tror ellers menn (og kvinner) på nettet er omtrent så ulike som folk ellers, og at du har hatt uflaks. Men kan hende finnes det en del gjengangere, type casene dine. De mer interessante blir vel kanskje ikke så lenge ;).

Gjest Ladytron

Rettelse:

Det er elitepartner.no som har denne funksjonen der man fyller inn mange opplysninger om hvordan man vil at partneren skal være både i forhold til væremåte, utdanning, inntekt og annet. Elitepartner plukker ut de kandidatene som de mener er den beste matchen på grunnlag av hva dere har skrevet, og gir dere beskjed om det.

Sukker har lignende funksjonalitet der man blir matchet basert på interesser, mål i livet, hva man synes er viktig hos en partner, hvordan man er selv, etc...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...