Gå til innhold

Lithium og smertestillende

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk ikke sove i går på grunn av smerter og fant meg noe ibux, men det har jeg hørt ikke går så godt sammen med lithium.  Men ville det vært så farlig om jeg tok det en gang, hvis du ikke har noen annet på huset?  Hva er det som skjer da?  Jeg fant en annen og regner med at alle andre smertestillende går greit.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Engangsbruk er uproblematisk.

Skrevet (endret)

Takk for svar.  Greit å vite når du ikke har noe annet tilgjengelig.

Men hva er det som skjer når du blander de?  Er det at du får for mye lithium da?  Jeg ligger jo bar på 0,5, så da har jeg vel litt å gå på hvis det er det som er problemet.  Jeg tenker også med oppkast, diare og feber så er det også litt å gå på når jeg ligger så lavt.

Endret av toyan

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...