florista Skrevet 12. mai 2013 Skrevet 12. mai 2013 Hei. Kan Abilify gi ekstra uro? Føler jeg har mye mer uro nå enn når jeg startet på den. 0 Siter
Missimo Skrevet 12. mai 2013 Skrevet 12. mai 2013 Jeg fikk mye uro i begynnelsen og vet at det er en bivirkning. Men det pleier å gå over etterhvert :-) 0 Siter
bibben Skrevet 13. mai 2013 Skrevet 13. mai 2013 Hei. Kan Abilify gi ekstra uro? Føler jeg har mye mer uro nå enn når jeg startet på den. Ja, jeg tror det er en ganske vanlig oppstartsbivirkning. Fordelen er at Abilify virker aktiverende og at en ikke blir så sløv av den, men den aktiverer da også angst hos enkelte. 0 Siter
florista Skrevet 13. mai 2013 Forfatter Skrevet 13. mai 2013 Takk for svar. Er dette noe som vil gå over etterhvert om man bare holder det ut? Hvor lenge evnt? 0 Siter
bibben Skrevet 13. mai 2013 Skrevet 13. mai 2013 Takk for svar. Er dette noe som vil gå over etterhvert om man bare holder det ut? Hvor lenge evnt? Jeg synes det har gitt seg en hel del, selv om det kan være vanskelig å skille om angsten kommer fra Abilify'en eller at den bare er regulær angst. Jeg håper at det roer seg for deg etterhvert og at du får det bedre. Lykke til! 0 Siter
stjernestøv Skrevet 13. mai 2013 Skrevet 13. mai 2013 Hei. Kan Abilify gi ekstra uro? Føler jeg har mye mer uro nå enn når jeg startet på den. Jeg ble urolig av abilify, drakk cider for å dempe angsten. Men det er mange år siden så jeg husker ikke helt om det gikk over. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.