AnonymBruker Skrevet 12. mai 2013 Skrevet 12. mai 2013 Har gått på abilify lenge men jeg føler ikke den funker. Må ta masse seroquel ved siden av for å bli kvitt angst og mistenksomhet. Kan zeldox være et alternativ når man ikke kan legge på seg mer. Hva er forskjellen på den og abilify? Takker for svar. Anonymous poster hash: 1979a...d96 0 Siter
miakami Skrevet 12. mai 2013 Skrevet 12. mai 2013 Har gått på abilify lenge men jeg føler ikke den funker. Må ta masse seroquel ved siden av for å bli kvitt angst og mistenksomhet. Kan zeldox være et alternativ når man ikke kan legge på seg mer. Hva er forskjellen på den og abilify? Takker for svar.Anonymous poster hash: 1979a...d96 Hvor store dose bruker du? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2013 Skrevet 12. mai 2013 Hvor store dose bruker du? Jeg bruker 10 mg. Har eupf og jeg tar den for mistenksomhet ikke psykose. Anonymous poster hash: 1979a...d96 0 Siter
stjernestøv Skrevet 13. mai 2013 Skrevet 13. mai 2013 Har gått på abilify lenge men jeg føler ikke den funker. Må ta masse seroquel ved siden av for å bli kvitt angst og mistenksomhet. Kan zeldox være et alternativ når man ikke kan legge på seg mer. Hva er forskjellen på den og abilify? Takker for svar.Anonymous poster hash: 1979a...d96 Zeldox er et alternativ når du ikke vil legge på deg Jeg tar zeldox og har tatt abilify før, abilify virket ikke godt på meg. 0 Siter
miakami Skrevet 13. mai 2013 Skrevet 13. mai 2013 Jeg bruker 10 mg. Har eupf og jeg tar den for mistenksomhet ikke psykose.Anonymous poster hash: 1979a...d96 Jeg har kun virkning av abilify når jeg bruker 15 mg. 0 Siter
Missimo Skrevet 13. mai 2013 Skrevet 13. mai 2013 (endret) Jeg har kun virkning av abilify når jeg bruker 15 mg. Ok, kanskje jeg skal spørre behandleren min om å øke i morgen. Han tvilte på om det ville ha noen effekt, men det går vel an å prøve? ;-) Endret 13. mai 2013 av Missimo 0 Siter
miakami Skrevet 14. mai 2013 Skrevet 14. mai 2013 Ok, kanskje jeg skal spørre behandleren min om å øke i morgen. Han tvilte på om det ville ha noen effekt, men det går vel an å prøve? ;-) verdt et forsøk 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.