AnonymBruker Skrevet 13. mai 2013 Skrevet 13. mai 2013 Og jeg som hadde tenkt å ringe psykiateren min for ny time. Så ble jeg sittende her å drikke øl i stede. Dårlig impulskontroll. Det er ofte slik at hvis ikke jeg får noe nytt å holde fast tankene på (via min psykiater) så blir den noen øl i stede. Jeg er visst avhengi og vet jo det at dette terapiforholdet ikke skal vare evig. Jeg får liksom ikke til å tenke klart hvis jeg ikke blir stimulert av et eller annet..... enten det er en øl, eller en samtale. Noe må det være for at jeg skal greie å starte uken. Anonymous poster hash: 50a84...a5f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2013 Skrevet 13. mai 2013 Jeg får liksom ikke til å tenke klart hvis jeg ikke blir stimulert av et eller annet..... enten det er en øl, eller en samtale. Noe må det være for at jeg skal greie å starte uken. Alle mennesker behøver da stimuli. Det gjelder nok å velge andre stimuli enn øl på dagtid. Det er sikkert mye annet du kan velge, som er mye bedre og sunnere for deg. Anonymous poster hash: dac47...42d 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.