Gå til innhold

Sensitive opplysn i kollegas hender

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ble viderehenvist fra psykolog til et annet sted, og jeg har kontor ved siden av som registrerer henvisninger,hvilket betyr at vi kjenner hverandre.

Jeg sa dette til psykologen da hun sendte den elektronisk og hun var synes det var fint jeg ga beskjed om det. Ganske viktig egentlig.

Hun skrev at jeg jobber samme sted og derfor ikke skal gå via "dem".

Dette er selvfølgelig ikke fanget opp av systemet og jeg ser nå i min journal at papirene har vært gjennom deres system, og når det i tilleg sto at jeg jobber der vet de jo iallfall hvem jeg er. Vi er under samme avdeling.

Jeg har prøvd å ikke tenke på det, men samtidig er jeg litt sint og vet ikke hvor jeg skal rette dette sinnet. Ønsker ikke noe sak ut av dette. Men liker dårlig at de jeg omgså til daglig kanskje vet om mine plager/diagnoser!!! Det føles ubehagelig!... Hva bør jeg gjøre? Jeg tenker endel på det.

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...