Gå til innhold

Har aktiviteten falt betrakelig etter omleggingen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 93
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• AnonymBruker

22

• Sør

18

• GodHatesUsAll

9

• Bookworm

7

Sjekker innom av og til, og det er få nye innlegg. Har folk flyktet?

Anonymous poster hash: 50a39...bbc

Har ikke akkurat flyktet, er innom her og kikker en gang om dagen omtrent. Men det er ikke et OK sted lenger. Den litt rotete, vennlige atmosfæren av ostekakeoppskrifter, nakkekink og større eller mindre sammenstøt om div. politiske saker - er borte. Tror at veldig mange er blitt borte, derfor står kranglefantene nesten aleine igjen. Ettersom det av en eller annen grunn også er et sted med mange innvandrerfiendtlige og ganske høyreekstremistiske folk, er Dol blitt et rart sted for meg å være.

Har ikke akkurat flyktet, er innom her og kikker en gang om dagen omtrent. Men det er ikke et OK sted lenger. Den litt rotete, vennlige atmosfæren av ostekakeoppskrifter, nakkekink og større eller mindre sammenstøt om div. politiske saker - er borte. Tror at veldig mange er blitt borte, derfor står kranglefantene nesten aleine igjen. Ettersom det av en eller annen grunn også er et sted med mange innvandrerfiendtlige og ganske høyreekstremistiske folk, er Dol blitt et rart sted for meg å være.

Har tenkt som deg - for folk som ikke kjenner dol fra før må det framstå som et lite attraktivt sted. Tonen i "diskusjonene" mellom trekløveret (som nå har blitt flere) er ikke akkurat noe man kan tenke seg å bruke tid på...

Selv er jeg innom med ujevne mellomrom, men skriver lite. Får skjeldnere svar, og det er begrenset hvor lenge man gidder å sitte å formulere lange svar uten respons. Er ikke irritert på nye dol jeg heller, - likegyldig er et riktigere ord. Det har blitt et ganske uinteressant sted. Den store andelen anonyme kjeder meg dessuten - folk virker å fått noia for å skulle kunne søkes opp også når de skriver bla-bla.

Annonse

AnonymBruker

Ettersom det av en eller annen grunn også er et sted med mange innvandrerfiendtlige og ganske høyreekstremistiske folk, er Dol blitt et rart sted for meg å være.

Nå får du gi deg. Man hater ikke innvandrere selv om man er uenig i innvandringspolitikken. Like lite som man hater bønder om man er uenig i landbrukspolitikken.

Anonymous poster hash: bc826...af9

Selv er jeg innom med ujevne mellomrom, men skriver lite. Får skjeldnere svar, og det er begrenset hvor lenge man gidder å sitte å formulere lange svar uten respons. Er ikke irritert på nye dol jeg heller, - likegyldig er et riktigere ord. Det har blitt et ganske uinteressant sted. Den store andelen anonyme kjeder meg dessuten - folk virker å fått noia for å skulle kunne søkes opp også når de skriver bla-bla.

Skriver under på dette.

Savner de artige diskusjonene som det var (ganske) lett å få et overblikk over, uten å scrolle gjennom sidevis.

AnonymBruker

Nå får du gi deg. Man hater ikke innvandrere selv om man er uenig i innvandringspolitikken. Like lite som man hater bønder om man er uenig i landbrukspolitikken.Anonymous poster hash: bc826...af9

Så sant som det er sagt. Jeg er lei av å bli kalt innvandrerfiendlig og fordomsfull, kun fordi jeg stiller meg kristisk til den innvandringspolitikken vi har.

Likeså at jeg ikke står med åpne armer for alt som vil over grensen til vårt land.

Så har vi rom-folk debattene som er likedan.

Vi har ikke mange integrerte sigøynere/rom folki vårt land, men du verden som de bidrar med negative nyheter.

De har sågar vært i strid med hverandre i årtier. Tvangsgifting og ellers slike ting jeg ikke ønsker i det norske samfunn.

Anonymous poster hash: 7d88a...7a4

Skriver under på dette.

Savner de artige diskusjonene som det var (ganske) lett å få et overblikk over, uten å scrolle gjennom sidevis.

Og systemet er ikke til å stole på heller - dette svaret har jeg ikke fått varsel om foreksempel - tilfeldig at jeg var inne og leste "siste svar" i en tråd jeg hadde deltatt i... 

Ja, det tror jeg. Her er altfor mye feil, og gamle DOLERE, er irritert. Meg inklusiv.

Jeg er ikke irritert.  Jeg liker bedre den nye dol. De gjør alt for å rette opp feil. Og at det er feil er helt normalt i oppstarten.  Ønsker fra brukerne om forbedringer blir vurdert.  Og jeg er veldig imponert på hvordan de har klart å få gamle innlegg til å passe inn i nye dol. 

Jeg er ikke irritert.  Jeg liker bedre den nye dol. De gjør alt for å rette opp feil. Og at det er feil er helt normalt i oppstarten.  Ønsker fra brukerne om forbedringer blir vurdert.  Og jeg er veldig imponert på hvordan de har klart å få gamle innlegg til å passe inn i nye dol.

Samme her. Jeg er imponert over adm dir og alt de gjør for oss. Ikke minst at de er så synlige - det gir iallefall meg en trygghetsfølelse.

Det er fortsatt noen ting jeg ikke er vant med enda, men jeg begynner å trives med nye dol :)

Nå får du gi deg. Man hater ikke innvandrere selv om man er uenig i innvandringspolitikken. Like lite som man hater bønder om man er uenig i landbrukspolitikken.

Jeg er enig i at man ikke er rasist om man er uenig i innvandringspolitikken, men det var ikke det GoodTimes skrev... Hun/han snakker om de som åpenbart er høyreekstreme her inne. Å være høyreekstrem er noe helt annet enn å "bare" være uenig i innvandringspolitikken....

Annonse

Det er det da heller ingen som har sagt.

Derimot kan er det en har kjerne som nesten daglig starter hatefulle innlegg om romfolk, innvandrere, muslimer og andre type innlegg som overhodet ikke har noe å gjøre på et nettsted for helse.

AnonymBruker

Jeg er enig i at man ikke er rasist om man er uenig i innvandringspolitikken, men det var ikke det GoodTimes skrev... Hun/han snakker om de som åpenbart er høyreekstreme her inne. Å være høyreekstrem er noe helt annet enn å "bare" være uenig i innvandringspolitikken....

Hvem er det som er høyreekstreme her inne?

AnonymBruker

Det er det da heller ingen som har sagt.

Derimot kan er det en har kjerne som nesten daglig starter hatefulle innlegg om romfolk, innvandrere, muslimer og andre type innlegg som overhodet ikke har noe å gjøre på et nettsted for helse.

Like lite som dine innlegg om FrP?

Jeg er veldig lite her inne nå i forhold til det jeg var før og jeg tror ikke det kommer til å bli noe særlig mer heller. Det er blitt noe helt annet enn det var og jeg synes ikke det er til det bedre. Dessuten liker jeg absolutt ikke at man kan skrive innlegg under "AnonymBruker", det er håpløst å skulle holde styr på om det er en og samme eller flere forskjellige i en og samme tråd.

GodHatesUsAll

Det meste av innvandringsdebatten her inne har ingen verdens ting med "kritikk av innvandringspolitikken" å gjøre. "Muslimer er onde", "Islam er tvillingideologien til nazismen", osv, og det monomane gnålet mot muslimer som finner sted på Doktoronline, har fint lite med " kritikk av innvandringspolitikken" å gjøre. 

Det mest utrolige er at mye av dette får stå uten at nickene blir utvist. Jeg for min del har fått to advarsler på et par dager fordi jeg taler imot ekstremistene. Så det er åpenbart hvor Doktoronline står. 

Innlegg som dette vernes av moderator:

Mulig du var for ruset til å huske hva du skrev senest i går. Å kalle israelvenner som motarbeider islamisme, nazismens toeggede tvilling for av alle ting....nazister.. og mixe dem sammen med Vigrid, er så absurd at det er vanskelig å forestille seg uten at det er tung rus med i bildet.

Ellers er det notert at du bruker eventuell psykisk sykdom mot andre debattanter på et forum for helse, og det er å håpe at også WM merker seg dette.

Skrevet av Nord og Ned her:

http://forum.doktoronline.no/index.php?/topic/392072-innvandrere-i-flertall-i-stadig-flere-oslo-bydeler/page-2

Innlegget over er regelrett løgn, men det får stå, selv om jeg har trykket rapporteringsknappen i hvert fall fem ganger, og selv om jeg svarte på en av klagene jeg fikk på mail og spurte om hvorfor denne løgnen får stå. Den står fortsatt, men tråden er stengt (etter at Nord og Ned fikk siste ordet, selvsagt).

Det er vel forskjellen på DOL og en del andre nettsteder. De fleste forsøker i det minste å gjøre noe med grumset. Administratorene på DOL oppmuntrer til det ved å utestenge de som taler den hatefulle gjengen med Fjordman-fans imot.

Det er ikke det minste rart DOL oppfattes som et sted for høyreekstreme. De er ikke mange, men andre steder blir de slettet. Her får de holde på fritt. 

Hvem er det som er høyreekstreme her inne?

Det er de vanlige som sprer hat om romfolk, som forsvarer Fjordman (ABBs meningsfelle), og i tillegg refererer til Erna Solberg som en "bleikfeit merr" - noe som får stå.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...