Gå til innhold

Sjekket prøvesvarene mine

Anbefalte innlegg

Madelenemie
Skrevet

Hei!

I følge meg selv er alt normalt bortsett fra GFR.

Jeg har brukt en GFR kalkulator på nettet, og ut i fra den betyr min gfr på >60 at jeg har lett nyresvikt.

Siden jeg føler meg frisk, så tenker jeg at jeg kanskje leser dette feil? Jeg la inn både høyde, kjønn, alder s-kreatinin på kalkulator.

Kan det være slik at man kan ha > 60 og likevel at dette nødvendigvis ikke betyr lett nyresvikt? 

Jeg kan lite om dette.

Ellers har jeg hatt en fin dag i narkose, det var en hyggelig opplevelse, og jeg hørte kun spørsmålet: "kan jeg holde masken slik?", ca 10 cm tror jeg over nesen min, jeg vet ikke om jeg svarte, for da ble jeg borte, jeg hadde da fått noe avslappende, så det gikk rundt for meg, , jeg våknet ikke før etter et par timer med spørsmålet "har du det bra", jeg var da trøtt, men så ble jeg stadig forstyrret av det samme spørsmål, så da kledde jeg på meg og reiste hjem. Jeg var da ustø, og de lurte på om jeg måtte reise så fort, men det ville jeg.

Jeg er så fornøyd med dagen, alle inkludert anestesilege anestesisykepleier, sykepleier, hjelpepleier, gynekolog var hyggelige, det var totalt 5 mennesker der inne, og jeg følte meg godt ivaretatt fra jeg kom. Det er nesten så jeg fikk lyst til å gjøre det en gang til, men det er i vertfall ingenting å grue seg for.

Siden jeg bør undersøke magen min, jeg tåler jo ikke gluten og kasein noe særlig så tror jeg at jeg bestiller en slik undersøkelse, for narkose var jo helt greit. Jeg følte meg så trygg, den legen forklarte alt så hyggelig for meg og han kom flere ganger inn til meg og smilte, og jeg liker jo glade mennesker, jeg sa det også "ja du ler du", han svarte ikke, bare smilte, men jeg tenkte jeg likte det.

Han hadde i vertfall et usedvanlig godt humør.  Sykepleierne var også så søte at jeg ble trygg inni hele meg. 

Det var en hyggelig opplevelse :-)

stjernestøv
Skrevet

Så positivt at det gikk så bra med deg i dag, flott :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...