IsteSitron Skrevet 15. mai 2013 Skrevet 15. mai 2013 Jeg føler at alle er i mot meg og gjør alt for å bryte meg ned, bit for bit. Jeg føler at alle ser på meg som om jeg var en morder. Jeg føler at folk trekker seg vekk, at dem ikke vil gå i nærheten av meg i tilfelle dem blir smittet av en dødelig parasitt jeg bærer på. Jeg føler jeg drømmer.. er dette virkelig en drøm? Jeg var jo så glad og sprudlende som småbarn og se på meg nå, her sitter jeg som nervevrak og prater med meg selv, Er det virkelig noen som går i konspirasjon mot meg? Bare si det om det er noe dere hater ved meg, jeg tåler det, tror jeg! Jeg så dokumentaren "eit varsla drap" på nett tv her en dag. Jeg følte jeg kjente meg igjen, ikke det at jeg har drept noen, for det har jeg ikke, bare fluer og insekter. Det er flere ganger de rundt meg har satt himmel og jord i bevegelse for å hjelpe meg, men uten og bli noe særlig hørt. Jeg har selv forsøkt å få hjelp, men alt jeg får er medisiner, medisiner som dreper hjernen min og gjør meg til et vrak. Hvorfor skal jeg egentlig ta medisiner når jeg ikke har behov for annen hjelp? Er jeg egentlig syk nok til å ta medisinene mine da? Legene har gått i konspirasjon mot meg, dem har rett og slett bestemt seg for å ikke hjelpe meg, dem driter i meg, jeg er bare et menneske, hva så? Om et liv går tapt så er det fortsatt flere igjen, da minsker sikkert køene også tenker dem sikkert. Jeg er redd for at det er meg noen leser om i avisene en dag, at jeg gjør noe alvorlig kriminelt. Det hadde jeg ikke klart å leve med, men jeg ser at sykdommen er i ferd med å utvikle seg da jeg ser sterke bilder i hodet der jeg gjør alvorlige kriminelle handlinger. Senest på mandag prøvde hjernen min å lure meg til å begå et bankran, noe jeg klarte å unngå i siste liten. Jeg vil bare ikke at slike ting skal skje. Jeg vil være frisk og være normal slik som folkene rundt meg, Kan jeg slutte med medisinene for å se om det hjelper? Er det medisinene som gjør meg så sint? Gjør det noe om jeg slutter med dem? Vil høre med dere først før jeg eventuelt slutter ...
laban Skrevet 16. mai 2013 Skrevet 16. mai 2013 (...) Jeg har selv forsøkt å få hjelp, men alt jeg får er medisiner, medisiner som dreper hjernen min og gjør meg til et vrak. Hvorfor skal jeg egentlig ta medisiner når jeg ikke har behov for annen hjelp? Er jeg egentlig syk nok til å ta medisinene mine da? (...) Kan jeg slutte med medisinene for å se om det hjelper? Jeg synes du skal prøve å være litt tålmodig, gi både medisiner, behandlingstilbud og andre ordninger litt tid før du bestemmer deg for at de ikke virker eller for at bivirkningene er for store. Det er mange typer medikamenter og tiltak som ikke gir øyeblikkelig virkning og / eller som trenger litt tid før man ser hvordan det vil bli å bruke dem i lengden. Jeg tror ikke det er noen god ide at du slutter med medisinene nå, i hvert fall ikke uten å snakke med en fagperson først. Jeg synes du skal følge de rådene frosken ga deg i den andre tråden.
Gjest Admin Doktoronline Skrevet 16. mai 2013 Skrevet 16. mai 2013 Hei, Vi vil oppfordre deg til å slutte å poste denne typen innlegg her på doktoronline. Vi oppfatter det som en form for utagering som neppe gavner deg. Du må løse dine problemer i samarbeid med ditt lokale hjelpeapparat. Tråden blir nå stengt.
Anbefalte innlegg