Gjest Skrevet 16. mai 2013 Skrevet 16. mai 2013 Fastlegen min har sagt at 300 mg er høyeste dose på Wellbutrin. Jeg har fått det bra etter at jeg økte fra 150 til 300 mg. Men dersom jeg skulle bli deprimert på nytt, har jeg ikke noen mg å "gå på". Hva gjør en da? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 16. mai 2013 Skrevet 16. mai 2013 I USA bruker mange 450 mg. Det er forståelig at en allmennlege vil begrense seg til det som er godkjent maksdose i Norge. Dosering ut over dette bør gjøres av spesialist. 0 Siter
Gjest Skrevet 19. mai 2013 Skrevet 19. mai 2013 Jeg har ikke våget å spørre om dette.. men hopper i det nå; det jeg også lurte på var følgende; Jeg har alltid vært av den oppfatning å stå på minst mulig dose så jeg har å gå på om jeg skulle bli deprimert på nytt. Men hva gjør en når maksdose er nådd og det ikke er mer å gå på? Finne annen meds? Takk for svar. 0 Siter
motorPrøysen Skrevet 19. mai 2013 Skrevet 19. mai 2013 Skifte medisiner eller kombinere. En typisk medisin å kombinere med Wellbutrin er Cipralex. Men hvorfor fokuserer du på dette nå, hvorfor tar du sorgene på forskudd? 0 Siter
Gjest Skrevet 19. mai 2013 Skrevet 19. mai 2013 Men hvorfor fokuserer du på dette nå, hvorfor tar du sorgene på forskudd? Nå er det ikke meg du spør da, men med gjentatte depresjoner er det veldig lett å tenke slik, iallefall er det min erfaring. Om det er så hensiktsmessig er en annen ting. 0 Siter
Gjest Skrevet 20. mai 2013 Skrevet 20. mai 2013 Nå er det ikke meg du spør da, men med gjentatte depresjoner er det veldig lett å tenke slik, iallefall er det min erfaring. Om det er så hensiktsmessig er en annen ting. Nettopp - og så er det for å være forberedt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.