Gå til innhold

Hangover/truxal

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

Får man hangover av truxal? Har de siste dagene tatt 50 mg + seroquel, er så utrolig sliten om dagen. Er det pga truxal?

Noen med erfaring?

Har og økt på zeldox og føler meg bra bortsett fra denne slitenheten, skulle gå tur med måtte snu. Bør jeg minske på medisiner igjen?

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Alle AP som demper angst og hjelper på søvnvansker vil også kunne gi hangover. Det er bare et spørmål om dose og tid for inntak.

Må du virkelig ha tre AP?

stjernestøv
Skrevet

Alle AP som demper angst og hjelper på søvnvansker vil også kunne gi hangover. Det er bare et spørmål om dose og tid for inntak.

Må du virkelig ha tre AP?

Ok, takk da er det nok medisinen som gjør det. Hva skal jeg kutte ut da? Får ikke sove hvis jeg tar kun seroquel, så jeg fikk truxal som tilegg for å dempe tankekjør og stemmer. Det hjalp. Og zeldox økte jeg pga uro og symptomer, har mindre symptomer nå. Men det er den slitenheten.

Skrevet

Har du prøvd å sove uten truxal? Slik jeg husker det ut i fra hva du har skrevet her inne, så fikk du først truxal og så etter litt tid økte du zeldox? I såfall trenger du kanskje ikke truxal for å få sove lenger?

stjernestøv
Skrevet

Har du prøvd å sove uten truxal? Slik jeg husker det ut i fra hva du har skrevet her inne, så fikk du først truxal og så etter litt tid økte du zeldox? I såfall trenger du kanskje ikke truxal for å få sove lenger?

Prøvde å sove uten truxal en natt, da fikk jeg ikke sove og fikk masse tankekjør. Men kan jo prøve igjen, seroquel har jeg hatt noen år nå. Får prøve uten truxal i kveld, takk.

AnonymBruker
Skrevet

Zeldox kan gi insomni

Anonymous poster hash: 4c49f...a54
stjernestøv
Skrevet

Zeldox kan gi insomni

Anonymous poster hash: 4c49f...a54

Kanskje derfor jeg føler meg så våken enkelte netter...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...