stjernestøv Skrevet 18. mai 2013 Skrevet 18. mai 2013 Får man hangover av truxal? Har de siste dagene tatt 50 mg + seroquel, er så utrolig sliten om dagen. Er det pga truxal? Noen med erfaring? Har og økt på zeldox og føler meg bra bortsett fra denne slitenheten, skulle gå tur med måtte snu. Bør jeg minske på medisiner igjen? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 18. mai 2013 Skrevet 18. mai 2013 Alle AP som demper angst og hjelper på søvnvansker vil også kunne gi hangover. Det er bare et spørmål om dose og tid for inntak. Må du virkelig ha tre AP? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 18. mai 2013 Forfatter Skrevet 18. mai 2013 Alle AP som demper angst og hjelper på søvnvansker vil også kunne gi hangover. Det er bare et spørmål om dose og tid for inntak. Må du virkelig ha tre AP? Ok, takk da er det nok medisinen som gjør det. Hva skal jeg kutte ut da? Får ikke sove hvis jeg tar kun seroquel, så jeg fikk truxal som tilegg for å dempe tankekjør og stemmer. Det hjalp. Og zeldox økte jeg pga uro og symptomer, har mindre symptomer nå. Men det er den slitenheten. 0 Siter
frosken Skrevet 18. mai 2013 Skrevet 18. mai 2013 Har du prøvd å sove uten truxal? Slik jeg husker det ut i fra hva du har skrevet her inne, så fikk du først truxal og så etter litt tid økte du zeldox? I såfall trenger du kanskje ikke truxal for å få sove lenger? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 18. mai 2013 Forfatter Skrevet 18. mai 2013 Har du prøvd å sove uten truxal? Slik jeg husker det ut i fra hva du har skrevet her inne, så fikk du først truxal og så etter litt tid økte du zeldox? I såfall trenger du kanskje ikke truxal for å få sove lenger? Prøvde å sove uten truxal en natt, da fikk jeg ikke sove og fikk masse tankekjør. Men kan jo prøve igjen, seroquel har jeg hatt noen år nå. Får prøve uten truxal i kveld, takk. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2013 Skrevet 18. mai 2013 Zeldox kan gi insomni Anonymous poster hash: 4c49f...a54 0 Siter
stjernestøv Skrevet 19. mai 2013 Forfatter Skrevet 19. mai 2013 Zeldox kan gi insomni Anonymous poster hash: 4c49f...a54 Kanskje derfor jeg føler meg så våken enkelte netter... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.