AnonymBruker Skrevet 19. mai 2013 Skrevet 19. mai 2013 Hei, det var jeg som spurte om jeg kunne gi min samboer levaxin. Nå er han så dårlig at han sover hele tida. Han er stiv i kroppen og bena er veldig opphovnet. Føler meg så hjelpeløs og er så bekymra. Hva kan jeg gjøre i denne situasjonen? Er det noe vits i å få han på legevakt? Det er vel ikke noe de kan gjøre? Har gitt han levaxin i tre dager nå. Håper det hjelper snart.Anonymous poster hash: cf94a...67f 0 Siter
Gjest Skrevet 19. mai 2013 Skrevet 19. mai 2013 Jeg tror du bør ringe legevakten med en gang og spør hva de mener. 0 Siter
Pårørende Skrevet 19. mai 2013 Skrevet 19. mai 2013 Hei, det var jeg som spurte om jeg kunne gi min samboer levaxin. Nå er han så dårlig at han sover hele tida. Han er stiv i kroppen og bena er veldig opphovnet. Føler meg så hjelpeløs og er så bekymra. Hva kan jeg gjøre i denne situasjonen? Er det noe vits i å få han på legevakt? Det er vel ikke noe de kan gjøre? Har gitt han levaxin i tre dager nå. Håper det hjelper snart.Anonymous poster hash: cf94a...67f Jeg har selv lavt stoffskifte, men har aldri opplevd slike symptomer. Selv ikke før medisinering. Hvordan vet du at dette har med stoffskifte å gjøre? Det kan vel også være andre ting? Jeg ville nok tatt en tur på legevakta, så får de vurdere hva det er og eventuelt hva de kan gjøre. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 19. mai 2013 Skrevet 19. mai 2013 I dette tilfellet samler du sammen all relevant informasjon: Når fikk han påvist hypotyreose. Hva er fast medisindosering. Hvor langt opphold var det i inntaket. Hva viste siste prøve. Har han andre fysiske eller psykiske sykdommer. Når startet de aktuelle symptomene. Hvordan har utviklingen vært. Har han tatt andre medisiner. Når. Hvilke doser. Hva er temperatur og puls. Så ringer du legevakta og spør om råd. 0 Siter
Missimo Skrevet 19. mai 2013 Skrevet 19. mai 2013 I dette tilfellet samler du sammen all relevant informasjon: Når fikk han påvist hypotyreose. Hva er fast medisindosering. Hvor langt opphold var det i inntaket. Hva viste siste prøve. Har han andre fysiske eller psykiske sykdommer. Når startet de aktuelle symptomene. Hvordan har utviklingen vært. Har han tatt andre medisiner. Når. Hvilke doser. Hva er temperatur og puls. Så ringer du legevakta og spør om råd. Nå har han stått opp. Men skal likevel ringe. Takk for svar! 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2013 Skrevet 19. mai 2013 I dette tilfellet samler du sammen all relevant informasjon: Når fikk han påvist hypotyreose. Hva er fast medisindosering. Hvor langt opphold var det i inntaket. Hva viste siste prøve. Har han andre fysiske eller psykiske sykdommer. Når startet de aktuelle symptomene. Hvordan har utviklingen vært. Har han tatt andre medisiner. Når. Hvilke doser. Hva er temperatur og puls. Så ringer du legevakta og spør om råd. Nå har han stått opp. Men skal likevel ringe. Takk for svar! Anonymous poster hash: cf94a...67f 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.