Gå til innhold

Angst,rivotril,heminevrin.Førerkort.

Anbefalte innlegg

sjøstjerna

Hei.

Lurer litt på regelverket vedrørende og inneha førerkort uten dispansasjon,miste av førerkort.

Har nå i 1 år vært på nedtrapping av medisiner.

Står i dag på 5. 2mg Rivotril  og 2. 300mg Heminevrin dagelig.

Sto tideligere på 9-10. 2mg Rivotril og 50 Heminevrin dagelig.

Føler jeg er moden for stopp av medikamenter utskrevet av fastlege.

Event alternativ medisin for videre nedtrapping ? Dog uten dispansasjon.

Utenom dette tar jeg fast Nardil.

Så det jeg lurer på, kan jeg gå til fastlegen og si at jeg ikke vil ha utskrevet medisinen for og "beholde" førerkoretet. ( innehar alle klasser), alternativ medisin som ikke går utover førerkort.

Når det er sagt så brukes ikke alle klassene dog bare bil,men er ønskelig og fortsatt inneha alle klasser.

Diagnosen er sosial angst,agrofobi behandlet godt med Nardil over lang tid.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/392297-angstrivotrilheminevrinf%C3%B8rerkort/
Del på andre sider

Fortsetter under...

sjøstjerna

Om du skal beholde førerkortet for alle klasser OG kjøre uten dispensasjon, må du helt slutte med Rivotril. Du kan evt bruke Sobril 10 mg x 3 eller Valium 5 mg x 2.

Takker for svar Nils H Dahl. Nyttig informasjon for meg og sikkert mange andre der ute.

sjøstjerna

Om du skal beholde førerkortet for alle klasser OG kjøre uten dispensasjon, må du helt slutte med Rivotril. Du kan evt bruke Sobril 10 mg x 3 eller Valium 5 mg x 2.

Beklager men gjelder dette også heminevrin  og ikke bare Rivotril ?

AnonymBruker

Hei.

Så RART å se sitt tidligere nick brukt av andre. Men selvsagt helt greit. :) Bare litt uvant :)

Hilsen den "gamle" sjøstjerna (som forsvant for et par-tre-fire år siden pga skifte til et nytt nick).

Anonymous poster hash: ba6f2...e9b

Annonse

Hei.

Så RART å se sitt tidligere nick brukt av andre. Men selvsagt helt greit. :) Bare litt uvant :)

Hilsen den "gamle" sjøstjerna (som forsvant for et par-tre-fire år siden pga skifte til et nytt nick).

Anonymous poster hash: ba6f2...e9b

Hei gamle-stjerna:-)

For de av oss med god hukommelse, så er det greit med slike oppklaringer. Jeg ble nemlig usedvanlig overrasket da jeg leste denne tråden, og funderte på hvorfor jeg aldri hadde fått med meg at du hadde denne typen vansker.

Hei gamle-stjerna:-)

For de av oss med god hukommelse, så er det greit med slike oppklaringer. Jeg ble nemlig usedvanlig overrasket da jeg leste denne tråden, og funderte på hvorfor jeg aldri hadde fått med meg at du hadde denne typen vansker.

Jeg tenkte på akkurat det samme, men turte ikke skrive det :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...