Gå til innhold

Damer mye finere

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker mange ganger at jeg synes damer er mye finere enn menn (er dame selv). De ser mye søtere og finere ut. jeg er jo ikke lesbisk, men uansett så ville jeg absolutt foretrekke en kvinnelig psykiater/psykolog enn en mann. Hvorfor er det slik?. Jeg tenker at de er så fine :-). Jeg synes menn er ganske stygge. Alle mine terapeuter har vært kvinner. Og jeg faktisk liker voksne kvinner :-) Er dette rart? Jeg tenker så mye på dette her. Er jeg tvers igjennom rar?, eller har jeg begynt å bli lesbisk? - jeg håper jo ikke det.

Anonymous poster hash: f566f...b8a
AnonymBruker
Skrevet

Det virker jo litt rart, og litt lesbisk det du skriver da.De fleste kvinner jeg kjenner som er hetero, er da vitterlig glad i menn....

Anonymous poster hash: c6303...a5d
stjernestøv
Skrevet

Jeg tenker mange ganger at jeg synes damer er mye finere enn menn (er dame selv). De ser mye søtere og finere ut. jeg er jo ikke lesbisk, men uansett så ville jeg absolutt foretrekke en kvinnelig psykiater/psykolog enn en mann. Hvorfor er det slik?. Jeg tenker at de er så fine :-). Jeg synes menn er ganske stygge. Alle mine terapeuter har vært kvinner. Og jeg faktisk liker voksne kvinner :-) Er dette rart? Jeg tenker så mye på dette her. Er jeg tvers igjennom rar?, eller har jeg begynt å bli lesbisk? - jeg håper jo ikke det.

Du liker kvinner bedre enn menn og synes de har et finere utseende, det høres ikke hetro ut.

AnonymBruker
Skrevet

Men Jeg kunne ikke tenke meg å ha sex med en dame. Det er liksom bare at jeg synes de er mye penere og finere. Så hva er egentlig dette?, jeg jeg likevel lesbisk? Jeg tenker mange ganger at jeg er asexuell at jeg egentlig bare har lyst på kos og ikke sex.

stjernestøv
Skrevet

Er jo ikke sikkert du er lesbisk, i grunn er det bare du som vet svaret :)

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo litt rart at jeg legger merke til detaljer da. Slik som hva slags klær de har på seg og hvor store pupper de har osv. Det kan hende til og med på trikken at jeg tenker slik. Men kanskje trenger jeg ikke være lesbisk av den grunn. Men jeg gleder meg virkelig til å se psykologen min og legen min fordi de er så fine, og så søte, ja til å spise opp. Er ikke problemene mine så store den dagen så har jeg uansett lyst til å bare se dem :-). Forhåpentligvis bare normalt.

stjernestøv
Skrevet

Vet ikke helt hva som er normalt, husker en kvinnelig psykolog jeg hadde for jeg tenkte på henne hele tiden. Gledet meg til hver gang, men det var ikke pga utseende. Hun trodde på alt jeg sa også mine vrangforestillinger, ble verre og verre av å gå der. Det så jeg ikke før i ettertid, men jeg var nesten besatt av henne. Når hun sluttet gråt jeg utrøstelig, det var virkelig vondt. Er det ikke noe med at en kan bli betatt av psykologen sin? Har ikke det et navn? Det er jo ikke forelskelse, kanskje det er det du opplever?

AnonymBruker
Skrevet

Det kan væreat  jeg bare er betatt. At når jeg rett og slett liker noen så tenker jeg mye på de personene også. Jeg føler sterkt at jeg ønsker disse personene alt godt og blir glad når jeg hører at de har det bra. Kanskje beundrer jeg dem. At de er forbilder for meg. Men synes det er flaut å ha så sterke følelser for disse personene. Jeg blir så glad når jeg ser de og tenker at de er så fine.

stjernestøv
Skrevet

Det kan væreat  jeg bare er betatt. At når jeg rett og slett liker noen så tenker jeg mye på de personene også. Jeg føler sterkt at jeg ønsker disse personene alt godt og blir glad når jeg hører at de har det bra. Kanskje beundrer jeg dem. At de er forbilder for meg. Men synes det er flaut å ha så sterke følelser for disse personene. Jeg blir så glad når jeg ser de og tenker at de er så fine.

Tror dette har et navn, tror det er normalt :)

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Jeg deler ditt syn.

Skrevet

Jeg er ikke lesbisk i lilletåa engang, men er enig med deg i at det er langt flere fine damer enn fine menn- iallefall når de er i førtiåra og oppover ;)

Noen ganger skulle jeg ønske jeg enten var mann, eller lesbisk - singel som jeg er :P

For litt tilbake snakka jeg med ei jente på 16 år fra Tyskland. Hun hadde truffet mange ungdommer på sin egen alder her i Norge, og hun fortalte at de på hennes hjemsted hadde snakka om at det  var så rart at norske jenter var så flotte når de norske guttene ikke var fine i det hele tatt :P

AnonymBruker
Skrevet

TS: Jeg synes det er mange vakre kvinner og jeg kan beundre dem, Dette til tross for at jeg er heterofil og blir forelsket i menn og kunne ikke tenke meg så mye som nusse på en kvinne. 

Anonymous poster hash: 33091...8dd
Skrevet

Noen damer har lært seg å være meget behagelige i møte med andre. Jeg blir fasinert av evnen til det.

Jeg bruker ikke legge merke til detaljer, vesker og klær på damer, men en gang har jeg virkelig gjort det. Det har jeg fleipet om mange ganger. Det var når jeg fløy med Singapore Airlines. :)  Selv jeg som kvinne fikk hakeslepp over de damene. De var som født, støpt  og veldreide inn i sine 34 str av flydrakter med lekre frisyrer. Helt like, pene og vennlige. Da husker jeg  at jeg fulgte dem med blikket og det tror jeg de fleste gjorde. Nå er det ikke mye å se på de lange flyturene enn film og de flyvertinnene, men de må være håndplukket av tusner.

Det finnes behagelige menn, men de er ikke slik kvinner er behagelige. Menn er gjerne litt skarpere i kantene, rett på sak og flinke på den måten. Jeg kan være enig i at det kanskje er flere polerte, vellstelte og behagelige kvinner.   

Skrevet

Jeg syns også det er mange flotte damer rundt omkring, men jeg syns det meste på en mann er finere enn på en kvinne. Unntaket er beina - de der tærne kan de få ha for seg selv- urk!! ;p

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...