AnonymBruker Skrevet 22. mai 2013 Skrevet 22. mai 2013 Har hatt angst om nettene nå, får tanker om at noen skal drepe meg. Er det slike tanker som følger angsten, eller kan det kalles litt paranoid? Må se rundt meg for å forsikre meg om at ingen er der, har psykose problematikk men tar medisiner for det. Anonymous poster hash: e3eb4...1b6 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2013 Skrevet 22. mai 2013 Jeg vil tro det dreier seg om angst. Paranoia dreier seg vel mer om ting som "mafiaen overvåker meg og skal drepe meg". Når det er sagt, så er det ikke noe klart skille her. Du sier du har psykoseproblematikk. Dette problemet du nevner her har helt sikkert noe med diagnosen din å gjøre, men skal man sette et navn på det ville jeg sagt det var angst. Medisinene du tar mot psykoseproblematikken hjelper helt sikkert på dette. Men det er jo veldig sjeldent man blir helt symptomfri av medisiner alene. Det er i alle fall mitt inntrykk at medisiner mot psykose ofte kan fjerne psykosesymptomene, men at det ofte er mer "grunnleggende", personlige problemer som sitter igjen. Uten at jeg skal påberope meg å være noen ekspert... Anonymous poster hash: 21c2b...19c 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.