Gå til innhold

På tide med litt humor her inne:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det morsomste/rareste du noen gang har gjort på en psykiatrisk avdeling? 

Det rareste/morsomste jeg noen gang har gjort på en psykiatrisk avdeling er å ta med meg bamsen min ut i avdelingen mens jeg fortalte at jeg pleide å prate med den, mens jeg stolt viste den fram, da jeg gikk inn på rommet igjen begynte jeg å prate med den en gang til. 

Flaaaut :ph34r:

Fortsetter under...

Skrevet

Hva er det morsomste/rareste du noen gang har gjort på en psykiatrisk avdeling? 

Det rareste/morsomste jeg noen gang har gjort på en psykiatrisk avdeling er å ta med meg bamsen min ut i avdelingen mens jeg fortalte at jeg pleide å prate med den, mens jeg stolt viste den fram, da jeg gikk inn på rommet igjen begynte jeg å prate med den en gang til. 

Flaaaut :ph34r:

Jeg kom plutselig på en annen gang da jeg gikk ut i avdelingen på akuttmottaket og skrek ut at Gud hatet meg og at jeg hatet ham tilbake, dette mens pasienter satt i stuen.. jeg kjeftet så mye og blamerte meg så mye at det endte opp med at personalet måtte leie meg inn på rommet. 

Bella Dotte
Skrevet

Jeg begynte å grine under kveldsmaten.

Skrevet

Jeg begynte å grine under kveldsmaten.

Uff, det hørtes ikke bra ut:(

Skrevet (endret)

Gikk inn på feil avdeling til mennesker med psykoser og tunge rusmisbrukere. Skjønte ingen ting før ei merkelig dame kom mot meg å hilste meg velkommen til avdelingen.......

Endret av FGT

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...