IsteSitron Skrevet 25. mai 2013 Skrevet 25. mai 2013 Hva er det morsomste/rareste du noen gang har gjort på en psykiatrisk avdeling? Det rareste/morsomste jeg noen gang har gjort på en psykiatrisk avdeling er å ta med meg bamsen min ut i avdelingen mens jeg fortalte at jeg pleide å prate med den, mens jeg stolt viste den fram, da jeg gikk inn på rommet igjen begynte jeg å prate med den en gang til. Flaaaut 0 Siter
IsteSitron Skrevet 25. mai 2013 Forfatter Skrevet 25. mai 2013 Hva er det morsomste/rareste du noen gang har gjort på en psykiatrisk avdeling? Det rareste/morsomste jeg noen gang har gjort på en psykiatrisk avdeling er å ta med meg bamsen min ut i avdelingen mens jeg fortalte at jeg pleide å prate med den, mens jeg stolt viste den fram, da jeg gikk inn på rommet igjen begynte jeg å prate med den en gang til. Flaaaut Jeg kom plutselig på en annen gang da jeg gikk ut i avdelingen på akuttmottaket og skrek ut at Gud hatet meg og at jeg hatet ham tilbake, dette mens pasienter satt i stuen.. jeg kjeftet så mye og blamerte meg så mye at det endte opp med at personalet måtte leie meg inn på rommet. 0 Siter
IsteSitron Skrevet 25. mai 2013 Forfatter Skrevet 25. mai 2013 Jeg begynte å grine under kveldsmaten. Uff, det hørtes ikke bra ut:( 0 Siter
FGT Skrevet 25. mai 2013 Skrevet 25. mai 2013 (endret) Gikk inn på feil avdeling til mennesker med psykoser og tunge rusmisbrukere. Skjønte ingen ting før ei merkelig dame kom mot meg å hilste meg velkommen til avdelingen....... Endret 25. mai 2013 av FGT 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.