Gå til innhold

Deprimerende dårlig form!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Etter et par år som titaksløs, deprimert og mye angst, har jeg bestemt meg for å trene igjen. Jeg har altid trent og vært i grei form før. Men de siste åra bare lagt mer og mer på meg, sittet i sofaen og vært tiltaksløs og spist som en gris.

Syklet i skogen og ble nesten sjokkert av hvor dårlig form jeg er. Beina er helt stive og følges som bly. Tvingte meg selv til å sykle oppoverbakker. Er det mulig å bli i så dårlig form? Er det noen som vet hvor lang tid det tar hvis man sykler MINST en halvtime hver dag, før formen blir bedre igjen? Dette var en vekker!

Ikke rart en bli deprimert og dvask og tiltaksløs når man er i så dårlig form. Hva gjør dere for å "tvinge" dere ut nå alt føles tungt og mangler tiltak?

Anonymous poster hash: a40e0...4b5

Fortsetter under...

stjernestøv
Skrevet

Det er bare å gjøre det, tvang meg selv til å gå en tur i dag selv om formen er elendig. Skulle kose meg med en cider men fant ut at jeg har migrene, men jeg SKAL kose meg i kveld med grilling så har tatt endel piller. Det er bare til å bestemme seg for at "sånn vil jeg IKKE ha det" og gjøre noe med det. Ikke lett men oppnåelig.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Etter to uker merker du tydelig forbedring :-)

FjellOgDalar
Skrevet

Enig!

Jeg er ingen typisk jogger, men jeg liker gå lange turer.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...