Madelenemie Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 Nei, det der er dårlig gjort av din psykiater, bruke deg i forsøk eller hva hun driver med. Du har lov å si NEI, det er ditt liv. Hei! Mange sagt jeg kan si nei. Men jeg kan fortelle deg nå at det nytter ikke!! Jeg har t.o.m. sagt, "men jeg vil ikke" sist time sa min psykiater "ja men det må vi og det går til et godt formål".' Jeg vet det, og jeg vet at min psykiater er kjempesnill,l da klarer jeg ikke si i mot mer. Jeg har grått mange netter, gruer meg for å få brev om innkalling fra hennes kolleger, for jeg vil ikke!! ta flere tester!! jeg vil ikke!! men hver gang jeg sier det hører ingen. kanskje hvis jeg hadde hatt bipolar lidelse da ville de hørt meg men fordi jeg har utviklingsforstyrrelse hører de ikke, da er det andre regler forstår du. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 26. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2013 Hei! Ja min psykiater så snill mot meg, derfor bestemmer sikkert også, og jeg kan ikke si i mot. Jeg har jo stor respekt og jeg gjør som min psykiater sier, for jeg vet har jo rett! Likevel kan jeg ha innvendinger og egne tanker, men ikke alltid min psykiater hører på meg, jeg er ikke da alltid fornøyd, men jeg er jo takknemlig og av den grunn tåler jeg at min psykiater bestemmer,l jeg vet at til andres/ min fordel. Høres rart ut at hun skal bestemme over deg 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 26. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2013 Hei! Mange sagt jeg kan si nei. Men jeg kan fortelle deg nå at det nytter ikke!! Jeg har t.o.m. sagt, "men jeg vil ikke" sist time sa min psykiater "ja men det må vi og det går til et godt formål".' Jeg vet det, og jeg vet at min psykiater er kjempesnill,l da klarer jeg ikke si i mot mer. Jeg har grått mange netter, gruer meg for å få brev om innkalling fra hennes kolleger, for jeg vil ikke!! ta flere tester!! jeg vil ikke!! men hver gang jeg sier det hører ingen. kanskje hvis jeg hadde hatt bipolar lidelse da ville de hørt meg men fordi jeg har utviklingsforstyrrelse hører de ikke, da er det andre regler forstår du. Jeg er sjokkert! Synes de burde respektere din mening om ditt liv, men de overkjører deg jo totalt. Det er dårlig gjort det. Men forstår du har respekt for din psykiater, men vil hun det beste for deg når hun bruker deg på den måten? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 26. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2013 Hei! Mange sagt jeg kan si nei. Men jeg kan fortelle deg nå at det nytter ikke!! Jeg har t.o.m. sagt, "men jeg vil ikke" sist time sa min psykiater "ja men det må vi og det går til et godt formål".' Jeg vet det, og jeg vet at min psykiater er kjempesnill,l da klarer jeg ikke si i mot mer. Jeg har grått mange netter, gruer meg for å få brev om innkalling fra hennes kolleger, for jeg vil ikke!! ta flere tester!! jeg vil ikke!! men hver gang jeg sier det hører ingen. kanskje hvis jeg hadde hatt bipolar lidelse da ville de hørt meg men fordi jeg har utviklingsforstyrrelse hører de ikke, da er det andre regler forstår du. Får ikke håpe jeg skrev noe galt til deg, det var ikke meningen. Hvis du vil stole på psykiateren din er det opp til deg det. Og er glad du delte dine erfaringer med meg, kanskje jeg slipper å skifte medisin og. det går bedre med meg nå faktisk, håper det går bra med deg 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 Skal kanskje over fra zeldox til risperdal, har tenkt på dette i helgen. Lurer på om jeg må trappe ned zeldox da, eller kan jeg gå rett over på risperdal? Har prøvs mange ap'er men ikke risperdal, det er vel lurt å begynne med lavest mulig dose?Hvor høyt du skal begynne, avhenger av dosen på Zeldox 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 27. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2013 Hvor høyt du skal begynne, avhenger av dosen på Zeldox Jeg står nå på 40 mg + 40 mg zeldox. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madelenemie Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 Får ikke håpe jeg skrev noe galt til deg, det var ikke meningen. Hvis du vil stole på psykiateren din er det opp til deg det. Og er glad du delte dine erfaringer med meg, kanskje jeg slipper å skifte medisin og. det går bedre med meg nå faktisk, håper det går bra med deg Hei! Nei du skrev ikke noe galt :-) Tvert i mot. Ha en fin dag 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 27. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2013 Hei! Nei du skrev ikke noe galt :-) Tvert i mot. Ha en fin dag Det er bra, vet jo hvor glad du er i din psykiater. Ha en fin dag Madelenemie 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madelenemie Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 Hei! Ha en fin dag stjernestøv 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 Jeg står nå på 40 mg + 40 mg zeldox. En uke med Zeldox 40 mg x 1 og Risperdal 1 mg x 1. Deretter kun Risperdal 2 mg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 27. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2013 En uke med Zeldox 40 mg x 1 og Risperdal 1 mg x 1. Deretter kun Risperdal 2 mg. Ok takk Leste en plass at schizofreni kunne forsvinne i 40-60 års alderen, er det sant? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.