DoleMari Skrevet 26. mai 2013 Skrevet 26. mai 2013 Jeg får ikke til å endre nick til det nye nicket jeg har. Noen som vet? ( kanskje feil forum, men det er jo her jeg pleier å være 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2013 Skrevet 26. mai 2013 Du har ikke mulighet til å endre nick med det nye systemet her, da må du registrere ny bruker (med ny epostadresse)... Anonymous poster hash: 09dc8...101 0 Siter
DoleMari Skrevet 26. mai 2013 Forfatter Skrevet 26. mai 2013 Du har ikke mulighet til å endre nick med det nye systemet her, da må du registrere ny bruker (med ny epostadresse)... Anonymous poster hash: 09dc8...101 Du har ikke mulighet til å endre nick med det nye systemet her, da må du registrere ny bruker (med ny epostadresse)... Anonymous poster hash: 09dc8...101 Ok, takk! Får prøve det da 0 Siter
Marie Mel Skrevet 26. mai 2013 Skrevet 26. mai 2013 Du kan skrive til [email protected] De endrer det... tror jeg De gjode det for meg. 0 Siter
DoleMari Skrevet 26. mai 2013 Forfatter Skrevet 26. mai 2013 Du kan skrive til [email protected] De endrer det... tror jeg De gjode det for meg. Så flott! Hva skriver jeg da? Må de ha andre opplysninger enn at jeg vil endre rmitt nick? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2013 Skrevet 26. mai 2013 Hvis det nye nicket skal være registrert på samme e-postadresse som det gamle nicket, vil innleggene som er skrevet etter omleggingen i DOL med ditt gamle nick også få ditt nye nick. Hvis en ønsker å unngå dette, må en registrere et nytt nick med en annen e-postadresse. Anonymous poster hash: 8b18f...7d6 0 Siter
Marie Mel Skrevet 26. mai 2013 Skrevet 26. mai 2013 (endret) Så flott! Hva skriver jeg da? Må de ha andre opplysninger enn at jeg vil endre rmitt nick? Jeg spurte enkelt og greit om de kunne endre mitt nick, noe de klarte. Jeg fikk beholde samme e-postadresser. De er da webbansvarlige og kan gjør det meste De svarer raskt og til og med på natten Endret 26. mai 2013 av Marie Mel 0 Siter
Gjest Admin Doktoronline Skrevet 27. mai 2013 Skrevet 27. mai 2013 Så flott! Hva skriver jeg da? Må de ha andre opplysninger enn at jeg vil endre rmitt nick? Hvis det nye nicket skal være registrert på samme e-postadresse som det gamle nicket, vil innleggene som er skrevet etter omleggingen i DOL med ditt gamle nick også få ditt nye nick. Hvis en ønsker å unngå dette, må en registrere et nytt nick med en annen e-postadresse. Anonymous poster hash: 8b18f...7d6 Jeg spurte enkelt og greit om de kunne endre mitt nick, noe de klarte. Jeg fikk beholde samme e-postadresser. De er da webbansvarlige og kan gjør det meste De svarer raskt og til og med på natten Det stemmer det som dere sier. Vi hjelper dere å endre nick (visningsnavn), og grunnen til at dere ikke kan gjøre det selv er at nicket har tilbakevirkende kraft slik AnonymBruker påpeker - alle tidligere innlegg får også det nye nicket, og derfor vil vi unngå at noen får seg overraskelser siden det ikke var slik før omleggingen. Jeg kan sende deg en personlig melding med det samme, så kan du svare meg her inne i forumet dersom det er det greieste for deg? E-postadressen Marie Mel oppgir kan også benyttes! 0 Siter
påskelilje Skrevet 27. mai 2013 Skrevet 27. mai 2013 Du bør kanskje ikke kalle deg Maria-flyfly? Mariaflyfly har vært på DOL siden tidenes morgen... ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.