AnonymBruker Skrevet 28. mai 2013 Skrevet 28. mai 2013 Jeg skrev i sted og spurte om behandling for panikkanfall! Hvis det ikke er dissosiasjon da, jeg vet ikke. Fikk svar fra NHD, men jeg lurer på om SSRI er eneste behandling for dette, eller om det finnes annen medisin mot dette da benzo er uaktuelt. Vil sette svært stor pris på alle svar. For er rimelig desperat nå. Må opplyse om at jeg tar alt mulig av medisiner. Abilify lamictal og wellbutrin. Er det eneste SSRI som kan hjelpe her? Tar og seroquel. Føler ingenting hjelper! Har noen noe tips til meg? SSRI mister jeg sexlysten av. Vet ikke om det ble klart hva jeg vil frem til...men lurer på om det er noen som helst medisiner utenom SSRI jeg kan ta utenom det jeg tar fra før....for føler jeg har vært innom hele felleskatalogen...er det noen håp eller muligheter??Anonymous poster hash: 14838...eac 0 Siter
stjernestøv Skrevet 28. mai 2013 Skrevet 28. mai 2013 Jeg skrev i sted og spurte om behandling for panikkanfall! Hvis det ikke er dissosiasjon da, jeg vet ikke. Fikk svar fra NHD, men jeg lurer på om SSRI er eneste behandling for dette, eller om det finnes annen medisin mot dette da benzo er uaktuelt. Vil sette svært stor pris på alle svar. For er rimelig desperat nå. Må opplyse om at jeg tar alt mulig av medisiner. Abilify lamictal og wellbutrin. Er det eneste SSRI som kan hjelpe her? Tar og seroquel. Føler ingenting hjelper! Har noen noe tips til meg? SSRI mister jeg sexlysten av. Vet ikke om det ble klart hva jeg vil frem til...men lurer på om det er noen som helst medisiner utenom SSRI jeg kan ta utenom det jeg tar fra før....for føler jeg har vært innom hele felleskatalogen...er det noen håp eller muligheter??Anonymous poster hash: 14838...eac Risperdal skal visstnok hjelpe på angst etter det jeg har fått vite, men om det er noe for deg vet jeg ikke. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2013 Skrevet 28. mai 2013 Risperdal skal visstnok hjelpe på angst etter det jeg har fått vite, men om det er noe for deg vet jeg ikke. Har prøvd risperdal og la på meg enormt...begynner å miste troa på at noe kan hjelpe.... SSRI hjalp meg tror jeg...i allefall litt..men det seksuelle forsvant og la på meg....derfor slutta jeg...kunne ikke leve med bivirkningene, men føler jeg trenger cipralex som jeg slutta med...uff for et kaos :-(Anonymous poster hash: 14838...eac 0 Siter
stjernestøv Skrevet 28. mai 2013 Skrevet 28. mai 2013 Har prøvd risperdal og la på meg enormt...begynner å miste troa på at noe kan hjelpe.... SSRI hjalp meg tror jeg...i allefall litt..men det seksuelle forsvant og la på meg....derfor slutta jeg...kunne ikke leve med bivirkningene, men føler jeg trenger cipralex som jeg slutta med...uff for et kaos :-(Anonymous poster hash: 14838...eac Så fælt for deg, og du la på deg og ja. Håper du finner det rette da, ikke lett å trenge medisiner og ikke vite hvilke medisiner en trenger. Masse lykke til, håper noen kan hjelpe deg. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2013 Skrevet 28. mai 2013 Så fælt for deg, og du la på deg og ja. Håper du finner det rette da, ikke lett å trenge medisiner og ikke vite hvilke medisiner en trenger. Masse lykke til, håper noen kan hjelpe deg. Takk for det :-)Anonymous poster hash: 14838...eac 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2013 Skrevet 28. mai 2013 Jeg skrev i sted og spurte om behandling for panikkanfall! Hvis det ikke er dissosiasjon da, jeg vet ikke. Fikk svar fra NHD, men jeg lurer på om SSRI er eneste behandling for dette, eller om det finnes annen medisin mot dette da benzo er uaktuelt. Vil sette svært stor pris på alle svar. For er rimelig desperat nå. Må opplyse om at jeg tar alt mulig av medisiner. Abilify lamictal og wellbutrin. Er det eneste SSRI som kan hjelpe her? Tar og seroquel. Føler ingenting hjelper! Har noen noe tips til meg? SSRI mister jeg sexlysten av. Vet ikke om det ble klart hva jeg vil frem til...men lurer på om det er noen som helst medisiner utenom SSRI jeg kan ta utenom det jeg tar fra før....for føler jeg har vært innom hele felleskatalogen...er det noen håp eller muligheter?? Hva ville dere andre gjort med disse bivirkninger - begynt på cipralex eller ei? Anonymous poster hash: 14838...eac Anonymous poster hash: 14838...eac 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 28. mai 2013 Skrevet 28. mai 2013 Nei, det er ikke andre midler enn SSRI (evt SNRI= Efexor) som blokkerer panikkanfall. I så fall hadde jeg skrevet det i mitt første svar.Ble du verre av angsten etter at du begynte med Abilify? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2013 Skrevet 28. mai 2013 Nei, det er ikke andre midler enn SSRI (evt SNRI= Efexor) som blokkerer panikkanfall. I så fall hadde jeg skrevet det i mitt første svar. Ble du verre av angsten etter at du begynte med Abilify? Ok. Må kanskje vurdere SSRI da. Har nettopp gått opp i dose på abilify. Fra 10 til 15 mg.Anonymous poster hash: 14838...eac 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.