AnonymBruker Skrevet 1. juni 2013 Skrevet 1. juni 2013 Velger å være anonym nå, men NHD kan se hvem jeg er hvis han velger å svare. Ønsker også å høre fra andre som kjenner seg igjen. Jeg blir noen ganger intenst giret på noe. Har nettopp hatt det slik igjen. Det krevde grubling, kreativitet, var lærerikt, men jeg vet ikke om det er noe jeg får bruk for. Det er jo positivt å bli giret på noe. Det hjelper deg til å gjennomføre noe. Men problemet var at det kvernet i hodet hele tiden. Klarte ikke å konsentrere meg på jobb. Klarte ikke å sovne på kvelden, så jeg stod opp igjen og holdt på til morgenen. Rørte ikke husarbeid. Slet sosialt, for det eneste jeg ønsket å snakke om var det jeg var opptatt av, og det var ikke alle de andre opptatt av. Det har ikke vært så mange dagene slik, og jeg føler at hodet har roet seg ned igjen, selv om jeg fremdeles er opptatt av det. Det er kun et menneske jeg kjenner som har det slik, og hun er også bipolar. Jeg vet at ikke alle blir så intens giret, så jeg har tenkt på om det er et typisk trekk blant de med BP. Anonymous poster hash: ef691...a4a 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 1. juni 2013 Skrevet 1. juni 2013 Ja, dette virker typisk for BP 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2013 Skrevet 1. juni 2013 Ja, dette virker typisk for BP Ok. Jeg tror ikke det er hypomani. Er jo medisinert for å holde meg stabil, og føler meg stabil. Dette startet med at noen spurte om jeg kunne gjøre noe som jeg mente var for vanskelig for meg. Men så fikk jeg det for meg at dette skulle jeg klare. Det er bare godt å bli giret på noe. Jeg trenger det, men det trengte ikke å bli så intenst. Jeg tror også andre synes det ble for mye av det. En venn av meg har også bemerket at jeg kan bli veldig intens når jeg blir opptatt med noe. Hun ser det positive med det, men jeg synes det hadde vært bedre om jeg klarte å fokusere på andre ting også samtidig. En annen ting jeg også legger merke til er at selvtilliten/selvfølelsen blir kraftig økt. Kunne veldig godt tenkt meg å høre fra andre som også har slike intense perioder. Anonymous poster hash: ef691...a4a 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.