AnonymBruker Skrevet 3. juni 2013 Skrevet 3. juni 2013 Jeg beklager Jeg tar feil av alle AnonymeBrukere. Hvordan kan en se forskjell Nei, innlegget trodde jeg var til vedkommende som i utgangspunktet startet tråden i psykiatri. Jeg tenkte samme person startet denne. Jeg burde ha skjønt det Alt i orden Jeg håper også at det blir lettere å se forskjell på anonyme Anonymous poster hash: d266b...931 0 Siter
Marie Mel Skrevet 3. juni 2013 Skrevet 3. juni 2013 webmaster, går det an å gjøre forskjell på anonyme brukere? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2013 Skrevet 3. juni 2013 webmaster, går det an å gjøre forskjell på anonyme brukere? Vi som poster som AnonymBruker kunne jo signere innleggene, som f.eks her: Men det er ikke sikkert at alle ønsker det: mvh Vannmelon Anonymous poster hash: d266b...931 0 Siter
Marie Mel Skrevet 3. juni 2013 Skrevet 3. juni 2013 Vi som poster som AnonymBruker kunne jo signere innleggene, som f.eks her: Men det er ikke sikkert at alle ønsker det: mvh Vannmelon Anonymous poster hash: d266b...931 Det var ingen dum ide !!! Poenget er å være anonym. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2013 Skrevet 3. juni 2013 Det var ingen dum ide !!! Poenget er å være anonym. Takk! mvh Vannmelon Anonymous poster hash: d266b...931 0 Siter
Gjest Admin Doktoronline Skrevet 4. juni 2013 Skrevet 4. juni 2013 Ja, signering er en måte å gjøre det på. Vi skal også se nærmere på dette og andre ønsker fra dere når vi tar en gjennomgang av nye DOL til uken. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.