Gå til innhold

Utrivelige innlegg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Det gjelder innlegg nr 14, samt innlegget til

Anonymous poster hash: 58922...b7a

 

http://forum.doktoronline.no/index.php?/topic/392569-sjokkert/#entry3479401 AnonymBruker

Anonym

  • default_large.png
  • Medlem

Skrevet i dag, 17:24

AnonymBruker, on 02 Jun 2013 - 10:35, said:snapback.png

 

Ja, ser ned på folk som ikke fullfører VGS, og ikke skaffer seg en skikkelig utdannelse og blir til noe!

Anonymous poster hash: 58922...b7a

 

Det sier du som er uføretrygdet og som må bruke Nav til å finne jobb til deg? Ja, det var den rette ræva som feis.

Anonymous poster hash: b41d1...4ae

 

Anonymous poster hash: d266b...931

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg håper at dere kan slette de innleggene, da slike innlegg kan skremme bort både nye og gamle brukere av Doktoronline.



 

 



Anonymous poster hash: d266b...931
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Admin Doktoronline

 

Jeg håper at dere kan slette de innleggene, da slike innlegg kan skremme bort både nye og gamle brukere av Doktoronline.

 

 

Anonymous poster hash: d266b...931

 

Hei,

 

Hvis du ønsker å gjøre oss oppmerksom på innlegg du mener er kritikkverdige, så kan du bruke "Rapporter"-knappen nederst i det aktuelle innlegget.

 

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hei,

 

Hvis du ønsker å gjøre oss oppmerksom på innlegg du mener er kritikkverdige, så kan du bruke "Rapporter"-knappen nederst i det aktuelle innlegget.

 

Mvh

Takk!

Det skal jeg gjøre

 

Anonymous poster hash: d266b...931

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Var ikke den meldingen ironisk ment? Sånn oppfattet jeg det...

Hvilken melding oppfattet du som ironisk ment?

Anonymous poster hash: d266b...931

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bella Dotte

 

Hvilken melding oppfattet du som ironisk ment?

Anonymous poster hash: d266b...931

 

 

 

Denne:

 

"Ja, ser ned på folk som ikke fullfører VGS, og ikke skaffer seg en skikkelig utdannelse og blir til noe!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne:

 

"Ja, ser ned på folk som ikke fullfører VGS, og ikke skaffer seg en skikkelig utdannelse og blir til noe!"

Jeg oppfattet den IKKE som ironisk, særlig siden vedkommende selv ble dypt såret og fornærmet over at psykiateren kunne tro h*n ikke hadde studiekompetanse.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man må regne med å bli såret av en del ting som sies på nettet. Om dol skal detaljstyre i en slik grad at ikke en slik mening som dette får stå, da blir det ikke mye interessant å være her. Såpass må en tåle, og da får det heller følges av meningsutveksling rundt emnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Hvis du ønsker å gjøre oss oppmerksom på innlegg du mener er kritikkverdige, så kan du bruke "Rapporter"-knappen nederst i det aktuelle innlegget.

 

Mvh

Jeg håper virkelig ikke at dere begynner å slette innlegg som dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bella Dotte

Jeg oppfattet den IKKE som ironisk, særlig siden vedkommende selv ble dypt såret og fornærmet over at psykiateren kunne tro h*n ikke hadde studiekompetanse.

 

Åh, beklager, jeg la ikke merke til at det var trådstarter som kom med den kommentaren!! Da stiller saken seg annerledes! Beklager at jeg surrer til. Ikke meningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Admin Doktoronline

Jeg håper virkelig ikke at dere begynner å slette innlegg som dette.

 

Vi oppfordrer alle til å bruke rapporter-knappen dersom de ønsker at vi skal vurdere sletting av innlegg.

 

De konkrete innleggene det ble pekt på i denne tråden, vil ikke bli slettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi oppfordrer alle til å bruke rapporter-knappen dersom de ønsker at vi skal vurdere sletting av innlegg.

 

De konkrete innleggene det ble pekt på i denne tråden, vil ikke bli slettet.

Hvis vi bruker rapporter-knappen; får vi svar/respons eller bekreftelse på at dere har mottatt den?

Jeg er litt redd for å komme borti den når jeg bruker mobilen. Kjipt å rapportere noe man ikke mener å rapportere... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Hvis vi bruker rapporter-knappen; får vi svar/respons eller bekreftelse på at dere har mottatt den?

Jeg er litt redd for å komme borti den når jeg bruker mobilen. Kjipt å rapportere noe man ikke mener å rapportere... ;)

Jeg har også vært redd :blink:  for å komme borti den knappen.

Men det er ikke noe å være redd for. Etter at du har trykket på knappen kommer det frem et skjema som du må fylle ut + 2 ord som du må skrive inn i et vindu. Slik jeg har forstått det, kan man ikke rapportere kun ved å trykke på rapporteringsknappen ved et uhell :)

Anonymous poster hash: d266b...931

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Admin Doktoronline

Hvis vi bruker rapporter-knappen; får vi svar/respons eller bekreftelse på at dere har mottatt den?

Jeg er litt redd for å komme borti den når jeg bruker mobilen. Kjipt å rapportere noe man ikke mener å rapportere... ;)

Nei, vi gir ikke tilbakemelding til den som har rapportert et innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også vært redd :blink:  for å komme borti den knappen.Men det er ikke noe å være redd for. Etter at du har trykket på knappen kommer det frem et skjema som du må fylle ut + 2 ord som du må skrive inn i et vindu. Slik jeg har forstått det, kan man ikke rapportere kun ved å trykke på rapporteringsknappen ved et uhell :)Anonymous poster hash: d266b...931

Godt å vite :) Takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig AnonymBruke at dette innlegget du viser til var utrivelig. Jeg skvatt når jeg leste det, og jeg er ikke en sårbar person.

Store deler av tråden tok parti for eller imot deg på en uheldig måte. Når valgene vipper slik til to sider, så får du se på det som at saken ikke er så lett og har et poeng. Det er lov å være sjokkert, men språket og en vinkling fra en side i saken tror jeg forårsaket denne "vippingen". Så er det også lesers ansvar å stille spørsmål om de ikke forstår, framfor å hugge til. Jeg tenker tråden utviklet seg uheldig. Noen tråder gjør sikkert det innimellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er enig AnonymBruke at dette innlegget du viser til var utrivelig. Jeg skvatt når jeg leste det, og jeg er ikke en sårbar person.

Store deler av tråden tok parti for eller imot deg på en uheldig måte. Når valgene vipper slik til to sider, så får du se på det som at saken ikke er så lett og har et poeng. Det er lov å være sjokkert, men språket og en vinkling fra en side i saken tror jeg forårsaket denne "vippingen". Så er det også lesers ansvar å stille spørsmål om de ikke forstår, framfor å hugge til. Jeg tenker tråden utviklet seg uheldig. Noen tråder gjør sikkert det innimellom.

Hei!

Var dette svaret til meg?

Takk for dine innspill.

Du skriver "Store deler av tråden tok parti for eller imot deg på en uheldig måte...."

 

Jeg er ikke den brukeren som det høres ut som du her tenker på.

 

Jeg er hverken Anonymous poster hash: 58922...b7a eller Anonymous poster hash: b41d1...4ae

fra den nevnte tråden.

 

Jeg startet tråden "utrivelige innlegg" fordi jeg som leser tenkte på de som får dette (som er referert til i innlegg nr 1 i denne tråden)  og  lignende skrevet i svar til seg, og på nye og gamle lesere som kan synes at det er utrivelig og kanskje kan velge å derfor ikke skrive innlegg på DOL pga slike svar.

 

 

 

Anonymous poster hash: d266b...931

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

 

Hei!

Var dette svaret til meg?

Takk for dine innspill.

Du skriver "Store deler av tråden tok parti for eller imot deg på en uheldig måte...."

 

Jeg er ikke den brukeren som det høres ut som du her tenker på.

 

Jeg er hverken Anonymous poster hash: 58922...b7a eller Anonymous poster hash: b41d1...4ae

fra den nevnte tråden.

 

Jeg startet tråden "utrivelige innlegg" fordi jeg som leser tenkte på de som får dette (som er referert til i innlegg nr 1 i denne tråden)  og  lignende skrevet i svar til seg, og på nye og gamle lesere som kan synes at det er utrivelig og kanskje kan velge å derfor ikke skrive innlegg på DOL pga slike svar.

 

 

 

Anonymous poster hash: d266b...931

 

 

Når man velger å poste følgende utsagn:

 

"Ja, ser ned på folk som ikke fullfører VGS, og ikke skaffer seg en skikkelig utdannelse og blir til noe!",

 

så må man forvente og tåle respons med tilsvarende trøkk.

 

 

Anonymous poster hash: 3b6aa...9cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei!

Var dette svaret til meg?

Takk for dine innspill.

Du skriver "Store deler av tråden tok parti for eller imot deg på en uheldig måte...."

 

Jeg er ikke den brukeren som det høres ut som du her tenker på.

 

Jeg er hverken Anonymous poster hash: 58922...b7a eller Anonymous poster hash: b41d1...4ae

fra den nevnte tråden.

 

Jeg startet tråden "utrivelige innlegg" fordi jeg som leser tenkte på de som får dette (som er referert til i innlegg nr 1 i denne tråden)  og  lignende skrevet i svar til seg, og på nye og gamle lesere som kan synes at det er utrivelig og kanskje kan velge å derfor ikke skrive innlegg på DOL pga slike svar.

 

 

 

Anonymous poster hash: d266b...931

 

Jeg beklager :rolleyes:

Jeg tar feil av alle AnonymeBrukere. Hvordan kan en se forskjell :blink:

Nei, innlegget trodde jeg var til vedkommende som i utgangspunktet startet tråden i psykiatri. Jeg tenkte samme person startet denne.

 

Jeg burde ha skjønt det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...