Nycora Skrevet 3. juni 2013 Skrevet 3. juni 2013 Sluttet med trilafon i midten av april. Har ikke merket noe spesielt til det før nå den siste uken. Blitt gradvis mere mistenksom. Har fått tilbake følelsen av å være på en annen planet i forhold til andre mennesker. De er en gruppe og jeg tilhører ikke denne. Har mere angst og tror det kommer til å skje noe forferdelig snart. Hver gang telefonen ringer, er jeg sikker på at noen ringer for å kjefte meg ut fordi jeg har sagt, eller gjort noe galt. Det går på et vis bra enda, jeg holder ut. Er blitt skeptisk til ap da jeg har prøvd så og si alle med lite hyggelige bivirkninger. Av trilafon har jeg fått rykninger rundt munnen som ser ut til å bli værende. Har noen tro på at det går an å jobbe seg ut av slike ting uten ap? Bruker wellbutrin og er bedre av depresjonen. Ikke suicidal i hvert fall, så da bør jeg kanskje være fornøyd...selv om jeg har en heller dårlig fungering til vanlig. Hva bør jeg gjøre nå? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2013 Skrevet 3. juni 2013 Sluttet med trilafon i midten av april. Har ikke merket noe spesielt til det før nå den siste uken. Blitt gradvis mere mistenksom. Har fått tilbake følelsen av å være på en annen planet i forhold til andre mennesker. De er en gruppe og jeg tilhører ikke denne. Har mere angst og tror det kommer til å skje noe forferdelig snart. Hver gang telefonen ringer, er jeg sikker på at noen ringer for å kjefte meg ut fordi jeg har sagt, eller gjort noe galt. Det går på et vis bra enda, jeg holder ut. Er blitt skeptisk til ap da jeg har prøvd så og si alle med lite hyggelige bivirkninger. Av trilafon har jeg fått rykninger rundt munnen som ser ut til å bli værende. Har noen tro på at det går an å jobbe seg ut av slike ting uten ap? Bruker wellbutrin og er bedre av depresjonen. Ikke suicidal i hvert fall, så da bør jeg kanskje være fornøyd...selv om jeg har en heller dårlig fungering til vanlig. Hva bør jeg gjøre nå? Har du trappet ned og sluttet med medisinen etter avtale med behandler? Anonymous poster hash: c54fa...fc0 0 Siter
Nycora Skrevet 3. juni 2013 Forfatter Skrevet 3. juni 2013 Har du trappet ned og sluttet med medisinen etter avtale med behandler? Anonymous poster hash: c54fa...fc0 Ja, jeg sa ifra til behandler at jeg sluttet. Trappet ned til minste dose i lang tid før jeg sluttet helt. Skummelt når man får slike rykninger da. Torde rett og slett ikke fortsette med den selv om jeg hadde veldig bra effekt. Nå vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre. Var veldig syk før jeg begynte med ap. Fått beskjed om at jeg må innlegges hvis jeg skal ha et annet ap, det har jeg ikke tid til nå! 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 3. juni 2013 Skrevet 3. juni 2013 Nå bør du starte med AP igjen. Du har et typisk forløp for godt stabiliserte som slutter med medisin. Tilbakefall etter 8-12 mnd.Korreksjon: Feilhusk. Hadde august i hodet da jeg leste dette - ikke april.Når du får tilbakefall så raskt, tyder det på at du ikke engang var i stabil fase da du sluttet, eller at sykdommen plutselig har forverret seg.Konklusjonen endres ikke: Det haster enda mer med å begynne med AP. 0 Siter
Nycora Skrevet 3. juni 2013 Forfatter Skrevet 3. juni 2013 Nå bør du starte med AP igjen. Du har et typisk forløp for godt stabiliserte som slutter med medisin. Tilbakefall etter 8-12 mnd. Hvis dette er et tilbakefall kommer det etter to måneder. Vil ikke innlegges nå. Jeg vil være frisk og greie de mål jeg har satt meg i sommer. Har lyst til å banne, men det er vel ikke lov... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.