Gå til innhold

Hørte ikke stemmer før oppstart av AP

Anbefalte innlegg

Nøtteskall
Skrevet

Hei igjen.

Jeg funderer litt på det med AP. Første gang jeg ble psykotisk så ble jeg vel lagt inn mer for at jeg var deprimert enn psykotisk. Jeg ble satt på AP men hørte ikke stemmer, var veldig redd for alle og alt, men husker veldig godt det at jeg ikke hørte stemmer. Jeg husker også godt at jeg snakket med andre som var innlagt som nettopp fortalte meg om deres stemmehøring og jeg skjønte absolutt ingen ting av dette.

Men så skjedde det noe.... etter et par år med AP skulle jeg slutte pga bivirkninger og jeg ble ordentlig psykosesyk av at jeg hørte stemmer. Noe jeg aldri før hadde gjort.

Kan bruken av AP og brå nedtrapping føre til stemmehøring?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...