Gå til innhold

Angst?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ei venninne sa hun opplevde å se alt i prikker, da jeg beskrev at jeg så alt i "snø" at alt blir umatrealistisk ble hun glad. Da opplever vi det samme, noen hadde sagt til henne at det var angst. Jeg har blitt fortalt at det er hallusinasjoner, vet hun og har en psykoselidelse. Hun hadde ikke hørt om andre som hadde det slik og hadde tenkt å gå til øyenlege, men tror ikke det er noe med øynene hennes. Noen andre som har opplevd dette, og hva er det? Angst eller hallusinasjoner?

Hvis jeg ikke tar medisiner er det slik nesten hele tiden, nå er det slik av og til og jeg blir ikke redd lenger men det er ubehagelig. Ikke lett å f.eks gå når alt svever, det var venninna mi enig i.

Anonymous poster hash: 8d31b...379
AnonymBruker
Skrevet

Ei venninne sa hun opplevde å se alt i prikker, da jeg beskrev at jeg så alt i "snø" at alt blir umatrealistisk ble hun glad. Da opplever vi det samme, noen hadde sagt til henne at det var angst. Jeg har blitt fortalt at det er hallusinasjoner, vet hun og har en psykoselidelse. Hun hadde ikke hørt om andre som hadde det slik og hadde tenkt å gå til øyenlege, men tror ikke det er noe med øynene hennes. Noen andre som har opplevd dette, og hva er det? Angst eller hallusinasjoner?

Hvis jeg ikke tar medisiner er det slik nesten hele tiden, nå er det slik av og til og jeg blir ikke redd lenger men det er ubehagelig. Ikke lett å f.eks gå når alt svever, det var venninna mi enig i.

Har noe med øynene jeg også når jeg får angst. Har aldri hørt andre ha det. Får grusom angst når det blir sånn. Det begynner med at jeg mister forsvaret. Så henger blikket mitt seg opp i detaljer rundt meg. Merkelig. Så nistirrer jeg på detaljene og klarer ikke la være. Og så ender det med at jeg ikke klarer å fokusere på noe. Alt blir svimlende. Og det er da angsten setter inn for fullt. Spesielt når det skjer når jeg er langt hjemmefra eller har flere mennesker rundt meg. Det er helt forferdelig.

Håper du får svar fra Nhd. Hadde vært interessant å vite om angst kan slå seg slik på øynene.

Anonymous poster hash: 33460...9e3

AnonymBruker
Skrevet

Takk. Så da kan det rett og slett hende det skjer noe med øynene under angst, da er det ikke hallusinasjoner.

AnonymBruker
Skrevet

Har noe med øynene jeg også når jeg får angst. Har aldri hørt andre ha det. Får grusom angst når det blir sånn. Det begynner med at jeg mister forsvaret. Så henger blikket mitt seg opp i detaljer rundt meg. Merkelig. Så nistirrer jeg på detaljene og klarer ikke la være. Og så ender det med at jeg ikke klarer å fokusere på noe. Alt blir svimlende. Og det er da angsten setter inn for fullt. Spesielt når det skjer når jeg er langt hjemmefra eller har flere mennesker rundt meg. Det er helt forferdelig.

Håper du får svar fra Nhd. Hadde vært interessant å vite om angst kan slå seg slik på øynene.

Anonymous poster hash: 33460...9e3

Det er omtrent slik snø som dette, bare at min snø har farger. Minnet veldig om det i alle fall, er det slik for deg og? Ingen har visst noen forklaring på det dessverre.

http://www.visionsimulations.com/vision-simulators/visual-snow-simulator

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...