AnonymBruker Skrevet 6. juni 2013 Skrevet 6. juni 2013 Hei Jeg er fortvila over kontakten min på psykisk helseteam. Har holdt ut med henne lenge men nå er der nok. Kan jeg bytte? I så fall hvordan gjør jeg dette? Anonymous poster hash: 2bfa5...923 0 Siter
frosken Skrevet 7. juni 2013 Skrevet 7. juni 2013 Hei Jeg er fortvila over kontakten min på psykisk helseteam. Har holdt ut med henne lenge men nå er der nok. Kan jeg bytte? I så fall hvordan gjør jeg dette?Anonymous poster hash: 2bfa5...923 Du kan henvende deg til lederen av teamet og be om å få bytte. Det er ikke gitt at du vil få innvilget et bytte, men du kan så avgjort be om det :-) 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2013 Skrevet 7. juni 2013 Flott! Vet ikke om jeg tør det, er så redd for kritikk og sånn...kan jeg sende det skriftlig, feks på mail? Da blir det lettere tror jeg.. Anonymous poster hash: 2bfa5...923 0 Siter
frosken Skrevet 7. juni 2013 Skrevet 7. juni 2013 Flott! Vet ikke om jeg tør det, er så redd for kritikk og sånn...kan jeg sende det skriftlig, feks på mail? Da blir det lettere tror jeg.. Anonymous poster hash: 2bfa5...923 Du kan godt sende en mail. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2013 Skrevet 8. juni 2013 Du kan godt sende en mail. Da gjør jeg det. Takk! Anonymous poster hash: 2bfa5...923 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.