AnonymBruker Skrevet 7. juni 2013 Skrevet 7. juni 2013 Hvis du hadde hatt en pasient som var dårlig og sliten, som fortalte om "snø" som om alt er umatrealistisk og svever, hadde du tenkt at det var noe med øynene da? Har og sett regnbuer, lys i alle farger men mest rosa og blå skyer som svever. Har sett skygger og konturer av folk. Når jeg blir sliten blir alt fjern og jeg befinner meg i et tåkelandskap, må anstrege meg for å høre hva folk sier. Tror du dette er fysisk eller psykisk? Snøen jeg ser ligner på dette, bare at min snø noen ganger har farger. http://www.visionsimulations.com/vision-simulators/visual-snow-simulator Anonymous poster hash: 87612...e3d 0 Siter
FjellOgDalar Skrevet 7. juni 2013 Skrevet 7. juni 2013 Vært til øyelege? Jeg mener du bør få henvisning til slik spesialist før man trekker noen konklusjon. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2013 Skrevet 7. juni 2013 Har vært til øyenlege flere ganger, men har aldri snakket om mine "hallusinasjoner" til han. Er det jeg har fått vite at det er, det er jo ikke slik hele tiden. Burde det ikke vært der hele tiden hvis det var øynene? Anonymous poster hash: 87612...e3d 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 7. juni 2013 Skrevet 7. juni 2013 Jeg er sikker på at dette er psykisk. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2013 Skrevet 8. juni 2013 Takk, det var litt betryggende faktisk. Har følt meg så rar i øynene nå, og vært redd for å bli blind. Anonymous poster hash: 87612...e3d 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.