AnonymBruker Skrevet 9. juni 2013 Skrevet 9. juni 2013 Av og til får jeg noe som føles som en "sjokkbølge" i hodet som ledsages av panikkanfall, dvs. det gjorde det før, men nå lar jeg det bare komme og ikke bli redd. Men det ledsages også av en fryktelig nedstemthet etterpå. Er det noen flere som har det sånn? Det kommer som lyn fra klar himmel helt plutselig i hodet. Det er så ekkelt. Nedstemtheten kan gå over der og da, eller vare i flere timer. Det føles som det er noe galt med singnalene i hodet. Finnes det noe medisiner for dette?? Olanzapine: Jeg ble satt på det en gang da jeg hadde psykotiske symptomer, grubling og kraftig angst. Det ble 100 ganger verre av denne medisinenen, så den har jeg aldri tatt mer. Hvorfor det egentlig? Følte meg psykotisk av medisinen og ble livredd. Anonymous poster hash: 0ef62...a9a 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 9. juni 2013 Skrevet 9. juni 2013 Panikkanfall kan forebygges med SSRI. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.