stromme Skrevet 30. juni 2013 Skrevet 30. juni 2013 Baker Pavlova, men manglet hvitvinsedik. Har balsamico-eddik, kan denne erstatte hvitvinseddik? Hvorfor , hvorfor ikke?? 0 Siter
annlovindaen Skrevet 30. juni 2013 Skrevet 30. juni 2013 Tror ikke jeg ville brukt balsamico, tror smaken på den er for krafig. jeg pleier bruke bringebæreddik eller hvitvnseddik. Men jeg har også bakt uten å bruke noen av disse, og det går helt bra 0 Siter
Togli Skrevet 30. juni 2013 Skrevet 30. juni 2013 Jeg bruker bare vanlig lys eddik...... og får mye skryt for Pavlovaen Aner ikke om du kan bruke balsamico... Eddik er vel i kun pga smaken? Hvis du bare tar i bittelitt kanskje? 0 Siter
Ayia Skrevet 30. juni 2013 Skrevet 30. juni 2013 Baker Pavlova, men manglet hvitvinsedik. Har balsamico-eddik, kan denne erstatte hvitvinseddik? Hvorfor , hvorfor ikke?? Jeg ville droppet edikk framfor å bruke balsamiko av smakshensyn. Edikken tilsettes ikke for smakens skyld, men for å frambringe den karakeristiske seigheten som marengsen i Pavlova skal ha 0 Siter
Togli Skrevet 30. juni 2013 Skrevet 30. juni 2013 Jeg ville droppet edikk framfor å bruke balsamiko av smakshensyn. Edikken tilsettes ikke for smakens skyld, men for å frambringe den karakeristiske seigheten som marengsen i Pavlova skal ha Ah, det visste jeg ikke 0 Siter
Ayia Skrevet 30. juni 2013 Skrevet 30. juni 2013 Ah, det visste jeg ikke Dol er slettes ingen dum læringsarena 0 Siter
Togli Skrevet 30. juni 2013 Skrevet 30. juni 2013 Dol er slettes ingen dum læringsarena Helt klart 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.