Gå til innhold

Hva gjør dere i sommer?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gå ut uten å fryse, få sol på kroppen, sitte på en utekafe og gjerne litt bading også.  Så bortsett fra utekafeene så har vel dette vært litt vanskelig i år. Men det kommer nok.

Forresten så savner jeg verandaen min og alle blomstene og urtene jeg pleier å ha der, det er sommer å sitte der med litt hvitvin og kose seg.

Madelenemie

Hei!

Fjellet :-)

har gjort og skal gå : Besseggen, Rondeslottet, Galdhøpiggen, glitterting og moskus og villrein safari.

Pleier være 2 uker i syden hver sommer, nå blir Norges ferie som jeg hørte dronning Sonja anbefalte på nyhetene :-)

Også folkehistorisk skole og Langedrag, dyreparken og for mye mat og vin (bare ikke akkurat nå i to uker:-)

AnonymBruker

For meg så er sommer å kunne sitte ute på terrassen etter jobben, utover i sene kveldstimer. noe det har blitt lite av hittil, dessverre. Men i dag er det deilig her ute  :)

Ellers skal vi en uke til tyskland, en uke på hytta på fjellet, og en uke på et annet fjell og leid hytte.

Men først to uker til med jobb.....

Anonymous poster hash: 853f1...f53

Masse sol (forhåpentlig!), sjø, båt, øyturer, bading, seiling, grilling, reker og annen sjømat, frokost ute, mens vi hører radio, lange middager ute, vin, venner, turer, svaberg, krabbefiske og annet fiske med barna... ja, det er sommer, det :)

Hm. Innimellom er jeg litt lei meg for at jeg ikke bor sørpå.... ;)

Annonse

Denne sommeren rydder, vasker og maler jeg - og jeg er lei av å male forlengst;-) Gleder meg til å gå i fjellet, så jeg må bare skynde meg å bli ferdig med all malingen!

Som barn tilbragte jeg alle somre på Sørlandet, og fortsatt forbinder jeg sommer med bading, holmeturer, kanopadling og solbrenthet :-)

Vi har jo heller ikke sjøen utenfor stuedøren, da! Men har kanskje litt kortere vei til badevann enn du.

Jeg bor like ved badestranda, men har blitt så utrolig pinglete i forhold til brennmaneter :-(  Det var mye mindre brennmaneter før - tror jeg! Har faktisk ikke badet ennå i år. Misunnner alle ungene med våtdrakt.

Jeg bor like ved badestranda, men har blitt så utrolig pinglete i forhold til brennmaneter :-(  Det var mye mindre brennmaneter før - tror jeg! Har faktisk ikke badet ennå i år. Misunnner alle ungene med våtdrakt.

Det har da alltid vært maneter! Men helt enig i at det er deilig når de forsvinner. Får håpe på en fin sommer med deilig badevann - da forsvinner brennmanetene til dypere farvann.

Manetene stopper ikke meg, så sant de ikke svømmer helt tett. Har badet et par ganger i år - men langt mindre enn jeg vanligvis har gjort pr. 1. juli.

påskelilje

Masse sol (forhåpentlig!), sjø, båt, øyturer, bading, seiling, grilling, reker og annen sjømat, frokost ute, mens vi hører radio, lange middager ute, vin, venner, turer, svaberg, krabbefiske og annet fiske med barna... ja, det er sommer, det :)

Det er jo sånn det skal være på Sørlandet - men slik er det absolutt ikke her ennå.... Kaldt og mye vind - riktignok sol i dag, men sommervarmen mangler. Jeg har faktisk ikke badet ute i år... Og i går kveld fyrte vi i ovnen :-P

Når det er sant, så kan en ha det fint ved sjøen selv om varmen mangler. Vi har fisket, fanget store krabber, hatt bål, ungene har badet osv - men det er liksom ikke helt SOMMER ennå....

påskelilje

Vi skal forhåpentligvis få noen fine varme dager ved sjøen (håpet før sommeren at det ble et par uker, men det blir det nå ikke...), så skal vi til Vestlandet en tur, med fjelltur. Seinere på sommeren blir det Bulgariatur på oss - det blir spennende - og garantert varmt :-)

Annonse

AnonymBruker

Bar asfalt, mer farger, sol og regn, morgendugg i gresset, lys, varme når solen er fremme, turer hit og dit, bare føtter ute og inne, mindre klær, gylden hud, mer energi, gummistøvler, grilling, mye is, middager på brygga utendørs, mer folk/sosialisering, flere smil, utekonserter, mer ute, bading, dører og vinduer åpne, masse besøk av de jeg er glad, deilig ferie fordelt på fjell, ved sjøen og utenfor landegrensene og sikkert haugevis av andre ting jeg er utrolig glad i :)

Anonymous poster hash: ea14c...9ec

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...