Gå til innhold

Pms - bare å ta seg sammen?


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg kan slite ganske heftig med pms, og da på av det dystreste nivået..jeg kan sef bli veldig irritabel og ha kort lunte etc, men jeg advarer min kjære når jeg vet jeg har det. Merker jeg at jeg har overreagert og at jeg kjenner det er en pms reaksjon så sier jeg fra der og da hvis jeg er kapabel til det, ellers venter jeg til at det har roet seg litt innvendig så gir jeg beskjed. Føler det er mye lettere å takle når man gir beskjed og de rundt respekterer det. Må gå litt begge veier syns jeg for at det skal gå greit, er nok ikke så sterk at jeg bare kan bite de i meg, da pga hvor dystert det kan bli for meg, kan få sucidal tanker og det er jo ikke akkurat kjekt. Da er det ikke alltid lett å bare ta seg sammen. Trening er bra, men når det gjelder den veldig dystre pmsen så vet jeg ikke..da er det en stor svart grop jeg henge fast i.

Endret av 123Nille
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • AnonymBruker

    11

  • stjernestøv

    6

  • morsan

    4

Nicklusheletida

Mener man at det er bare å ta seg sammen når det gjelder pms?

Det er ikke så lett å styre følelsene når en har pms, men en kan forsøke å ta seg sammen når det gjelder handlinger.

 

Jeg er  selv plaget med pms og da hender jeg må si til meg selv: Det er bare pms og det er heldigvis over om noen dager. Jeg må forsøke ikke å si noe eller gjøre noe dumt som jeg vil angre på når dette er over. Det blir bare så alt for flaut etterpå hvis en ikke klarer å styre seg. Så om det ikke er lett å ta seg sammen , så må man i hvert fall forsøke så godt en kan, både av hensyn til sine omgivelser, men også av hensyn til seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...