AnonymBruker Skrevet 2. august 2013 Skrevet 2. august 2013 Jeg har på kort tid trappet opp til 20 mg cipralex. Over ca to uker. Det jeg synes er rart er at jeg kjenner ingenting slik jeg har gjort før da jeg har startet med SSRI. Hadde i allefall regnet med en bivirkning eller flere. At jeg ble litt hyper i begynnelsen som jeg ble sist feks. Jeg er klar over at det tar tid før virkning kommer. Men INGENTING?? Synes det er rart at jeg overhodet ikke merker noe til cipralexen i det hele tatt! Hjelp. Vil bli bedre snart. Beklager for kanskje dumt spørsmål. Men er frustrert....Anonymous poster hash: 507e6...1de 0 Siter
Caylee Skrevet 4. august 2013 Skrevet 4. august 2013 Jeg har på kort tid trappet opp til 20 mg cipralex. Over ca to uker. Det jeg synes er rart er at jeg kjenner ingenting slik jeg har gjort før da jeg har startet med SSRI. Hadde i allefall regnet med en bivirkning eller flere. At jeg ble litt hyper i begynnelsen som jeg ble sist feks. Jeg er klar over at det tar tid før virkning kommer. Men INGENTING?? Synes det er rart at jeg overhodet ikke merker noe til cipralexen i det hele tatt! Hjelp. Vil bli bedre snart. Beklager for kanskje dumt spørsmål. Men er frustrert....Anonymous poster hash: 507e6...1de Medisiner pleier ikke å fungere. Jeg er helt vant til det. Både lamictalen og abilyfiien hjelper ingenting. Tror det er normalt? Si ifra til legen din iallfall, kanskje du har feil medsin. Ikke alle medisiner hjelper for alle. 0 Siter
TulleKoppen Skrevet 4. august 2013 Skrevet 4. august 2013 Hvis Cipralex ikke var blant de SSRI du forsøkte tidligere som du kjente effekt av, kan det jo som Caylee er inne på være at den ikke har effekt på deg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.