Gå til innhold

Breivik har det bedre enn studenter og de som går på nav

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Det er jeg helt enig i!

Og som misbrukere ødelegger flere liv enn det ene, eller ofte flere barn, de torturer og plaget over år, uten nåde, uten anger og uten at barnet som voksen ble møtt med andre moteord enn," det er ikke mer synd på deg enn andre"

Å si/skrive det burde få noen og enhver til å kjenne kvalme, sinne, og avsky!

Det er jo feil, selvsagtber det mer synd på mange!

Jeg tror vi skal være forsiktige med diskutere hvem som er verst. Men jeg ønsker at Breivik aldri blir en fri mann. Det er han for farlig til.

• Svar 118
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Madelenemie

37

• TulleKoppen

20

• Ayia

8

• Løvemamma

7

Skrevet

Det er nok ingen som er uenige i at det du snakker om er forferdelig og ondskap.

Hei!

Godt!

Det mangler bare at rettssystemet følger etter og forfølger og straffer overgriperne og deres samarbeidspartnere som dessverre ofte er kvinner.

Det blir ikke et sosialt engasjement i folket... For de tusenvis av barn son lider og mangedobler utøya.

De svakeste, barna, har lite rettsvern, og får lite beskyttelse og omsorg...

Til ondskap settes mer helhetlig og i rettferdig lys skal jeg aldri gå i et politisk rosemarsj...

Fordi for meg er den daglige forbrytelsen vårt samfunn gjør mot de minste alt for alvorlig, det fokus får ingen ubetydelig ABB meg til å miste eller fravike.

Skrevet

Jeg tror vi skal være forsiktige med diskutere hvem som er verst. Men jeg ønsker at Breivik aldri blir en fri mann. Det er han for farlig til.

Hei!

For meg er Kim Morten Maresen langt farligere.

ABB er ufarlig, så lenge flertallet står for humanisme.

Fremtiden kan endres, jeg håper vesten tar en sunn vei og ikke går mot østeuropas fall og menneskeforakt.

Skrevet

Fordi for meg er den daglige forbrytelsen vårt samfunn gjør mot de minste alt for alvorlig, det fokus får ingen ubetydelig ABB meg til å miste eller fravike.

Jeg kan være enig i at det er meget urettferdighet som blir begått mot små vergeløse barn, og det blir ofte begått av omsorgspersoner for barna. Disse barna må leve med ettervirkningene av disse nedrige overgrep resten av livet.

Men du må ikke nedvurdere den betydningen ABBs nedrige angrep har på så altfor mange uskyldige barn og unge mennesker som må leve med traumene resten av livet. ABB er ingen ubetydelig person han er et ondt menneske som har påført utallige mennesker mange lidelser.

Jeg synes det blir helt feil å vurdere disse overgrepene opp mot hverandre og si at den ene form for overgrep er verre enn det andre.

Alle overgrep er forferdelige for ofrene og overgriperne er nedrige personer.

Skrevet

Jeg syns det blir helt feil når man på en måte lar "misnøyen" ovenfor "rettsvesenets svikt av barn" føre til at man ikke fullt ut anerkjenner tragedien med 22.07...

Til ondskap settes mer helhetlig og i rettferdig lys skal jeg aldri gå i et politisk rosemarsj...
Skrevet

Jeg kan være enig i at det er meget urettferdighet som blir begått mot små vergeløse barn, og det blir ofte begått av omsorgspersoner for barna. Disse barna må leve med ettervirkningene av disse nedrige overgrep resten av livet.

Men du må ikke nedvurdere den betydningen ABBs nedrige angrep har på så altfor mange uskyldige barn og unge mennesker som må leve med traumene resten av livet. ABB er ingen ubetydelig person han er et ondt menneske som har påført utallige mennesker mange lidelser.

Jeg synes det blir helt feil å vurdere disse overgrepene opp mot hverandre og si at den ene form for overgrep er verre enn det andre.

Alle overgrep er forferdelige for ofrene og overgriperne er nedrige personer.

Hei!

Det siste er jeg enig i, overgrep er forferdelig for alle som rammes.

Men for de som står alene, barna, uten et politisk parti og gruppetilhørighet og sympati i bøtter og spann, ER det verre, selv om det rammet tallmessig ferre enn 77

Jeg er ganske sikker på at de fleste overlevende vil klare seg, er ikke like sikker på de mange barn som står alene igjen etter misbruk og omsorgssvikt, uten rosemarsj og folkets sympati.

Uretten som ble begått mot barna som ingen ser i deres ensomhet, som ble forverret ved rosemarsj og gruppehysteri revidert som angår meg, de døde ikke, men lever nå, i det øyeblikk jeg puster... I frykt fornedrede ensomhet og fremtidig lidelse og uten en rosemarsj i vente....

Skrevet

Hei!

Men for de som står alene, barna, uten et politisk parti og gruppetilhørighet og sympati i bøtter og spann, ER det verre, selv om det rammet tallmessig ferre enn 77

Jeg er ganske sikker på at de fleste overlevende vil klare seg, er ikke like sikker på de mange barn som står alene igjen etter misbruk og omsorgssvikt, uten rosemarsj og folkets sympati.

Uretten som ble begått mot barna som ingen ser i deres ensomhet, som ble forverret ved rosemarsj og gruppehysteri revidert som angår meg, de døde ikke, men lever nå, i det øyeblikk jeg puster... I frykt fornedrede ensomhet og fremtidig lidelse og uten en rosemarsj i vente....

Hei!

Skulle være, de er det som angår meg.

Også skulle det være uretten som BLIR begått ikke ble.

Skrevet

Jeg syns det blir helt feil når man på en måte lar "misnøyen" ovenfor "rettsvesenets svikt av barn" føre til at man ikke fullt ut anerkjenner tragedien med 22.07...

Hei!

Det handler ikke om misnøye mot rettsvesen..

Men misnøye og spørsmål hver og en, jeg og du, bør stille oss selv.

Skrevet

Hei!

Uretten som ble begått mot barna som ingen ser i deres ensomhet, som ble forverret ved rosemarsj og gruppehysteri revidert som angår meg, de døde ikke, men lever nå, i det øyeblikk jeg puster... I frykt fornedrede ensomhet og fremtidig lidelse og uten en rosemarsj i vente....[/quote

Hvorfor starter du ikke en egen tråd som fokuserer på disse? Det er mye skjult vondskap som bør komme frem i lyset, men jeg synes ikke vi skal diskutere hvem som er verst.]

Skrevet

Hei!

Det handler ikke om misnøye mot rettsvesen..

Men misnøye og spørsmål hver og en, jeg og du, bør stille oss selv.

Hvorfor det? Jeg syns ikke jeg trenger å "spørre meg selv" om noe som helst ang. psykopater som misbruker barn og andre. Sleng dem i et hull.

Skrevet

Her ble det feil. Det kan se ut som jeg har skrevet det madelenemi skrev i innlegget ovenfor. Jeg skrev bare det siste avsnittet.

Skrevet

Her ble det feil. Det kan se ut som jeg har skrevet det madelenemi skrev i innlegget ovenfor. Jeg skrev bare det siste avsnittet.

Hei!

Ble noe feil for flere :-)

Ja ja hva er detni denne alvorlige konteksten.

Skrevet

Diskuteres det virkelig hvem som er verst av ABB og en barneovergriper...

Virker slik  :blink:

Skrevet

Hvorfor det? Jeg syns ikke jeg trenger å "spørre meg selv" om noe som helst ang. psykopater som misbruker barn og andre. Sleng dem i et hull.

Hei!

De som ikke stiller seg selv spørsmålet er selv i faresonen for unnfallenhet.

Jeg har aldri skadet et barn... Men jeg ser det som mitt moralske ansvar Å bruke, jeg, vi, oss

Så lenge jeg ikke organiserer en rosemarsj for den ene jeg vet om, eller de titalls jeg møter i, avisene, hver dag, hver uke, så tilhører jeg flertallet som ikke gjør nok.

Skrevet

Virker slik  :blink:

Hei!

For slabbedasker er det godt å trene seg på ansvar!

Skrevet

De som ikke stiller seg selv spørsmålet er selv i faresonen for unnfallenhet.

Takk for den du.

Skrevet

Hei!

For slabbedasker er det godt å trene seg på ansvar!

Jeg syntes du viser en bisarr omtanke for ABB, som ikke minst sympati for handlingene hans. Jeg tør minne deg på hva du skrev i fjor sommer:

http://forum.doktoronline.no/index.php?/topic/381804-mer-meningsl%C3%B8st-enn-22-juli/

Dette syns jeg er lengt verre enn at en mann med en klar overbevisning skyter og dreper fordi han mener det er nødvendig for å redde demokratiet mot multikulturalisme. Like mange kan jo i teorien bli drept, men for meg blir det mer meningsløst hvis det ikke fins et politisk motiv.

Ellers er det vanskelig for meg å forstå hvorfor 77 liv plutselig skulle føre til følelser og rosemarsj og konserter og avisskriverier i ett år!!

Skrevet

Jeg syntes du viser en bisarr omtanke for ABB, som ikke minst sympati for handlingene hans. Jeg tør minne deg på hva du skrev i fjor sommer:

http://forum.doktoronline.no/index.php?/topic/381804-mer-meningsløst-enn-22-juli/

Dette syns jeg er lengt verre enn at en mann med en klar overbevisning skyter og dreper fordi han mener det er nødvendig for å redde demokratiet mot multikulturalisme. Like mange kan jo i teorien bli drept, men for meg blir det mer meningsløst hvis det ikke fins et politisk motiv.

Ellers er det vanskelig for meg å forstå hvorfor 77 liv plutselig skulle føre til følelser og rosemarsj og konserter og avisskriverier i ett år!!

Hei!

Omtanke for han har jeg i den grad at han skal bli behandlet humant, nå vil jeg han skal få lovens strengeste straff.

Det syns jeg Kim Morten Larsen m.fl også bør få.

Ellers syns jeg at jeg formulerte meg omtrent slik jeg ville gjort nå.

Omtanke for ABB tror jeg ikke jeg har annet enn visse prisipper, Han er frarøvet rettigheter andre voldsforbrutere har og det på tynt grunnlag, det er kun det det handler om.

Skrevet

Omtanke for ABB tror jeg ikke jeg har annet enn visse prisipper, Han er frarøvet rettigheter andre voldsforbrutere har og det på tynt grunnlag, det er kun det det handler om.

Hva mener du? At ABB er "frarøvet" rettigheter på "tynt grunnlag"? Jeg håper ikke det er det det står der.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...