Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har trappet ned fra 7,5 mg zyprexa til 5 mg. Dette da vi trodde at jeg ble mer distré og glemsk av zyprexaen. Men nå opplever jeg at tankekjøret har blitt verre. Liker bedre den litt distré utgaven av meg selv, enn dette tankekjøret. Kan zyprexa føre til at man greier å gi litt mer faen og derfor blir roligere og med mindre angst? Kan jeg øke zyprexa fra 5 mg til 10 mg uten å høre med psykiater? Har ikke time før om tre uker til legen (Har bare 5 mg tbl og kan derfor ikke øke til 7,5 uten ny resept). Og vil det være et poeng å dele dosen og ta 5 mg morgen og 5 mg kveld?

Anonymous poster hash: 0a065...7a8

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Du kan ta 5 og 10 mg annenhver dag om du vil tilbake på 7,5 mg. Ellers er det sikkert ok å ta 10 mg i to uker.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...