Gå til innhold

Er det stor prisforskjell på implantat av tenner i Norge?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Må mest sannsynlig trekke en jeksel pga langvarig betennelse på ei rotfylt tann (dårlig grunnarbeid for maaange år siden). Har alltid hatt plager fra tannen. Har fått råd fra tannlegen som sier implantat på tanna er det beste. Imidlertid koster ifølge min tannlege totalt 28.000 kr, noe jeg synes er ekstremt dyrt. Lurer derfor på om det er store prisforskjeller omkring i Norge på slik behandling? Jeg vil jo ikke gå uten en så sentral jeksel i munnen, og har vel ikke så stort valg ettersom jeg forstår at bro ikke er beste løsningen for meg ifølge tannlegen.

 

Hadde det vært bakerste jeksel hadde det sannsynligvis ikke gjort noe, men det er jeksel midt mellom de andre.

 

Hva tenker dere?



Anonymous poster hash: 2d9e1...61e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...