Gå til innhold

tannlegeskrekk men på let etter en god en


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

hei jeg har nå hatt tannlegeskrekk i mange år men noe av grunnen er at jeg føler tannleger har en tendens til å dømme så sykt mye. men jeg har et problem til.

for snart et år siden klarte jeg endelig å tøffe meg opp til dra til tannlegen for at det ikke skulle gå utover sønnen min. tannlegen var hyggelig og det gikk i grunn greit. da han avsluttet siste timen med meg spurte jeg om når jeg burde kontakte tannlegen igjen. hans svar var når jeg følte for det selv. han byttet tannlege kontor og bare kort tid etter knakk ikke fyllingen men tanna rundt fyllingen på en ifa, da jeg ringte inn til tannlegekontoret igjen kjeftet de på meg for å ikke ha kommet inn tidligere og mente det var en midlertidig fylling men jeg hadde ikke hørt noe og jeg hadde jo spurt når han anbefalte at jeg skulle inn igjen. jeg venter fortsatt på timen de sa de skulle finne til meg og nå gjør alle fyllingene hans vondt.

ps den nye tannlegen min har jeg hatt før og der tok det heller ikke lang stund før det begynte å gjøre vondt igjen.

Jeg bor i Vestfold og leter etter en god tannlege som faktisk gjør det jeg betaler dem for for dette blir kjempe dyrt og vondt når det hverken er respekt, kommunikasjon, eller faktisk ordentlig kunnskap i bildet.

Anonymous poster hash: 1b9ce...5c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...