AnonymBruker Skrevet 14. august 2013 Skrevet 14. august 2013 Fikk resept på Imovane i mars. Har enda ikke hentet dem. Hvor lenge kan jeg vente? Ønsker nemlig lengst mulig holdbarhetsstid og har 12 stk fra før som jeg klarer meg med en stund til. Tar dem svært sjeldent, men liker å ha dem tilgjengelig til nøds.. Anonymous poster hash: 7ad5a...6da 0 Siter
XbellaX Skrevet 15. august 2013 Skrevet 15. august 2013 Fikk resept på Imovane i mars. Har enda ikke hentet dem. Hvor lenge kan jeg vente? Ønsker nemlig lengst mulig holdbarhetsstid og har 12 stk fra før som jeg klarer meg med en stund til. Tar dem svært sjeldent, men liker å ha dem tilgjengelig til nøds.. Anonymous poster hash: 7ad5a...6da Godt spørsmål, jeg aner faktisk ikke. Ta en telefon til apoteket og forhør deg, eller legekontoret. 0 Siter
PandaAmanda Skrevet 15. august 2013 Skrevet 15. august 2013 Jeg mener at den er gyldig ett år fra den ble skrevet ut. 0 Siter
Høstløv Skrevet 15. august 2013 Skrevet 15. august 2013 Fikk resept på Imovane i mars. Har enda ikke hentet dem. Hvor lenge kan jeg vente? Ønsker nemlig lengst mulig holdbarhetsstid og har 12 stk fra før som jeg klarer meg med en stund til. Tar dem svært sjeldent, men liker å ha dem tilgjengelig til nøds.. Anonymous poster hash: 7ad5a...6da Resepter er gyldige i ett år. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. august 2013 Skrevet 15. august 2013 Fikk resept på Imovane i mars. Har enda ikke hentet dem. Hvor lenge kan jeg vente? Til mars neste år. Anonymous poster hash: 089b3...7e4 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.