GoodTimes Skrevet 17. august 2013 Skrevet 17. august 2013 Vi skal feire noe i kveld, mannen min og jeg. Bare ha en liten aftensrett og sprette en flaske champagne. Vi orker som regel aldri å drikke opp hele, bare vi to, blir oppblåste i magen og rapete, så vi tenkte å drikke noen glass hver og så heller ha litt rødvin til maten. Men så kommer det altså en slektning innom i ettermiddag, og så tenkte jeg at det hadde vært koselig om vi tok et glass med henne. Da var det ikke SÅ dumt å måtte la så mye av flaska stå igjen udrukket i kveld. Men hvor totalt flat vil champagnen bli (selv med en liten kork i) om vi tar tre glass av den i to-tida og så lar resten stå til klokka åtte-ni? 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 17. august 2013 Skrevet 17. august 2013 Vi skal feire noe i kveld, mannen min og jeg. Bare ha en liten aftensrett og sprette en flaske champagne. Vi orker som regel aldri å drikke opp hele, bare vi to, blir oppblåste i magen og rapete, så vi tenkte å drikke noen glass hver og så heller ha litt rødvin til maten. Men så kommer det altså en slektning innom i ettermiddag, og så tenkte jeg at det hadde vært koselig om vi tok et glass med henne. Da var det ikke SÅ dumt å måtte la så mye av flaska stå igjen udrukket i kveld. Men hvor totalt flat vil champagnen bli (selv med en liten kork i) om vi tar tre glass av den i to-tida og så lar resten stå til klokka åtte-ni? Litt flat vil den bli. Du kan dekke til veldig godt med plastfolie og håpe på det beste. Alternativt kan du kjøpe to halvflasker hvis dette finnes. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.