AnonymBruker Skrevet 23. august 2013 Skrevet 23. august 2013 har nylig oppdaget en liten kul bak i nakken, nesten helt øverst ved hårfestet. kulen ligger på høyre side, er ikke vond men hard. den er ganske liten, men kjenner den godt. veldig veldig redd for at dette er en ondartet kul, siden den er hard og ikke bevegelig. noen som har vært borti noe lingnende? Anonymous poster hash: 33bd4...bb2 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. september 2013 Skrevet 2. september 2013 har nylig oppdaget en liten kul bak i nakken, nesten helt øverst ved hårfestet. kulen ligger på høyre side, er ikke vond men hard. den er ganske liten, men kjenner den godt. veldig veldig redd for at dette er en ondartet kul, siden den er hard og ikke bevegelig. noen som har vært borti noe lingnende? Anonymous poster hash: 33bd4...bb2 Jeg har en kul på halsen jeg skal ta biopsi av til onsdag. Om du har oppdaget en kul, og er redd det er kreft, er det bare en ting å gjøre. Ta en tur til fastlegen. Godt mulig legen med en gang også kan si at dette er ikke noe farlig. Og da slipper du jo å tenke mer på det. Og er legen i tvil, som i mitt tilfelle, blir du sendt til videre undersøkelser. Og skulle det være noe, er det tross alt bedre å finne ut av det, slik at man kan gjøre noe med det Anonymous poster hash: 670ec...d05 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.