Gå til innhold

Alt for mange idioter i Hollywood.

Anbefalte innlegg

Ingen overrraskelse akkurat,men jeg så akkurat filmen Deception med Jackman, McGregor og Williams.Ingen vanlige mennesker ville ha valgt kjærligheten i stedenfor 10-20 millioner $ eller 60-120 millioner kr.Jeg snakker da om oss som har en familie årsintekt under 500 000,- Det bør vær over 3 millioner nordmenn.

Man får en brukbar havseiler fra 100 000 og oppover,og kan nærmest kjøpe seg en øy i stillehavet for en halv mill.Jeg hadde kjøpt meg eiendommer i Stavanger eller rundt Majorstua/Blindern Selv bare 20 mill kjøper sikkert en eiendom med 10-20 hybler..

Meat Loaf/ Kjøttpudding.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/394103-alt-for-mange-idioter-i-hollywood/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 63
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• AnonymBruker

16

• TulleKoppen

10

• Lillemus

8

• Ayia

7

Ingen overrraskelse akkurat,men jeg så akkurat filmen Deception med Jackman, McGregor og Williams.Ingen vanlige mennesker ville ha valgt kjærligheten i stedenfor 10-20 millioner $ eller 60-120 millioner kr.

Snakk for deg selv!

Anonymous poster hash: d634a...ec1

Ingen overrraskelse akkurat,men jeg så akkurat filmen Deception med Jackman, McGregor og Williams.Ingen vanlige mennesker ville ha valgt kjærligheten i stedenfor 10-20 millioner $ eller 60-120 millioner kr.Jeg snakker da om oss som har en familie årsintekt under 500 000,- Det bør vær over 3 millioner nordmenn.

Tulling. Hva i all verden skulle jeg gjort med mange millioner hvis jeg ikke hadde kjæresten min å dele dem med!? Nei, den kjærligheten er ikke til salgs for alle penger i verden.

Endret av Lillemus

Annonse

Tulling. Hva i all verden skulle jeg gjort med mange millioner hvis jeg ikke hadde kjæresten min å dele dem med!? Nei, den kjærligheten er ikke til salgs for alle penger i verden.

Han sa da vitterlig "ingen vanlige", og sådann tror jeg ikke du er vanlig... desverre, kan man kanskje si.  ;)

Han sa da vitterlig "ingen vanlige", og sådann tror jeg ikke du er vanlig... desverre, kan man kanskje si.  ;)

Jeg er nok en høyst gjennomsnittlig og vanlig person. :) Som elsker kjæresten min høyere enn himmelen, men det tror jeg neppe er særlig spesielt. :wub:

Jeg er nok en høyst gjennomsnittlig og vanlig person. :) Som elsker kjæresten min høyere enn himmelen, men det tror jeg neppe er særlig spesielt. :wub:

Jeg tror økonomiske uenigheter er et viktig punkt for det som fører til samlivsbrudd... tror ikke helt du ser hvor grådige folk er, men det verste er jo at det er rikingene som er verst, har du ikke hørt de jamre over skatter og NAV-klienter, ja selv bompenger er robberi mener de?

Det er da bare å finne seg en ny kjæreste?? Ingen klausuler om at man må leve resten av livet alene?

Men jeg vil jo ikke leve med noen annen enn kjæresten min!

Jeg tror økonomiske uenigheter er et viktig punkt for det som fører til samlivsbrudd... tror ikke helt du ser hvor grådige folk er, men det verste er jo at det er rikingene som er verst, har du ikke hørt de jamre over skatter og NAV-klienter, ja selv bompenger er robberi mener de?

Bompenger er robberi. Det minste jeg bruker i bompenger på en dag når jeg kjører til og fra jobb er 32,- og det meste 130,-... I tillegg til diesel og årsavgift og forsikring...

Da eksen og jeg gikk fra hverandre hadde vi en bil som teoretisk sett skulle vært regnet med i det felles regnskapet. Men - det var han som hadde kjøpt og betalt bilen, han hadde betalt alle servicer og det var kun han som hadde kjørt den. Vi holdt den utenfor oppgjøret, den var hans for meg og jeg var ikke interessert i å loppe ham for gryn med tanke på bilen heller.

Men jeg vil jo ikke leve med noen annen enn kjæresten min!

Bompenger er robberi. Det minste jeg bruker i bompenger på en dag når jeg kjører til og fra jobb er 32,- og det meste 130,-... I tillegg til diesel og årsavgift og forsikring...

Og hvordan skal veiene betales da?

Ser for meg de riktig stupide Frp-folka.

Annonse

Da eksen og jeg gikk fra hverandre hadde vi en bil som teoretisk sett skulle vært regnet med i det felles regnskapet. Men - det var han som hadde kjøpt og betalt bilen, han hadde betalt alle servicer og det var kun han som hadde kjørt den. Vi holdt den utenfor oppgjøret, den var hans for meg og jeg var ikke interessert i å loppe ham for gryn med tanke på bilen heller.

Nei, men jeg sa jo at du ikke var normal!

Jeg er enig i at det er for dyrt med bil. Det de tenker på er vel miljø og klima, men det går jo egentlig bare ut over de med dårligst økonomi. Men det virker bare så merkelig at disse rikingene klager og klager over alle skattene og momsen... kan de ikke bare være fornøyd med at de faktisk har mer enn folk flest?

Og hvordan skal veiene betales da?

Før i tiden klarte de det. I Sverige klarer de det og de har ikke oljepenger engang. Det er ikke mange bommene i Sverige såvidt jeg har skjønt. I Trøndelag er det snart bompenger for å gå ut av sin egen dør. Og 18 (!) nye bommer skal det bli i Trondheim.

Før i tiden klarte de det. I Sverige klarer de det og de har ikke oljepenger engang. Det er ikke mange bommene i Sverige såvidt jeg har skjønt. I Trøndelag er det snart bompenger for å gå ut av sin egen dør. Og 18 (!) nye bommer skal det bli i Trondheim.

Men hvor skal pengene tas fra da? Hvor skal det kuttes?

Nei, men jeg sa jo at du ikke var normal!

Jeg er enig i at det er for dyrt med bil. Det de tenker på er vel miljø og klima, men det går jo egentlig bare ut over de med dårligst økonomi. Men det virker bare så merkelig at disse rikingene klager og klager over alle skattene og momsen... kan de ikke bare være fornøyd med at de faktisk har mer enn folk flest?

Mye vil ha mer, og faen vil ha fler.

Før i tiden klarte de det. I Sverige klarer de det og de har ikke oljepenger engang.

Sverige har et høyere skatte- og avgiftsnivå. Sykepenger, arbeidsledighetstrygd og andre trygdeytelser er også lavere.

Fullstendig enig med deg. Jeg ville bare ledd av noen som ville gitt meg alle de millionene i bytte med mannen min. Og jeg er også en vnlug person.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...