Gå til innhold

Alt for mange idioter i Hollywood.

Anbefalte innlegg

Tulling. Hva i all verden skulle jeg gjort med mange millioner hvis jeg ikke hadde kjæresten min å dele dem med!? Nei, den kjærligheten er ikke til salgs for alle penger i verden.

Sier du at du heller ville ha levd hele livet i fattigdom,du,kona og 5 barn,enn å ha levd singel hele livet med 10+ millioner på bok,og ny kjæreste hver helg? Siden jeg ikke tror på kjærligheten er pengene ett enkelt valg. Jeg tilhører de 50% heldige som slapp med bare 10 år i det fengselet som heter ekteskap.Voksne barn,ingen kontakt.

Fortsetter under...

• Svar 63
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• AnonymBruker

16

• TulleKoppen

10

• Lillemus

8

• Ayia

7

Sier du at du heller ville ha levd hele livet i fattigdom,du,kona og 5 barn,enn å ha levd singel hele livet med 10+ millioner på bok,og ny kjæreste hver helg? Siden jeg ikke tror på kjærligheten er pengene ett enkelt valg. Jeg tilhører de 50% heldige som slapp med bare 10 år i det fengselet som heter ekteskap.Voksne barn,ingen kontakt.

Det er ikke vanskelig å lese mellom linjene at du ikke mener det du skriver her, og at du egentlig er en romantiker lengst inne :)

Ja, uten tvil. Jeg har en fantastisk kjæreste og livet uten ham ville vært trist og kjærlighetsløst. Jeg vil mye heller ha kjæresten min og lite penger enn å ha masse penger, men ikke ham. Ny kjæreste hver helg er overhodet ikke aktuelt for meg. Tiden med min kjære føles slettes ikke som noe fengsel, men som noe godt og trygt og fint - vi savner hverandre veldig når vi ikke er sammen.

Jeg har to tenåringsbarn og vi har et veldig godt forhold pr. i dag og jeg ser overhodet ikke for meg at vi noen gang skal få et slikt forhold som du har til dine barn.

Er ikke noe poeng i å sammenligne Norge og Sverige mht veistandard, husk att de er dobbelt så mange folk som oss, samtidig som de bor tettere. Store deler av Sverige er ubebodd...

Norge er spredt befolket sammenlignet med Sverige, og med dobbelt så mange som betaler veiavgift og mindre småveier sier det seg selv att de har bedre veier enn oss.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...